aftaler er da til for atblive overholdt ik...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

kiroo

ja jeg bliver brændt af den ene dag efter den anden af min svoger..
han skylder penge, mange penge til min mand, og skal hver d.1 afdrage 500 hvilket ikke er det aftalen lød på for 7år siden..
men han kan ikke over holde det. og det pisser mig vildt af, ved at de hjemme hos dem har masseraf penge og tager alle mulig steder hen og køber dyre hunde til 10.000 kr. dette er sket 3 gange!!!! fatter ikke at man kan tillade sig at bruge så mange penge på tant og fjas når man skylder sin bror omkring de. 70.000. er det bare mig der er en sur kælling...?

skulle lige lukke ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Honningblomst

kiroo skriver:

han skylder penge, mange penge til min mand, og skal hver d.1 afdrage 500 hvilket ikke er det aftalen lød på for 7år siden..
men han kan ikke over holde det. og det pisser mig vildt af, ved at de hjemme hos dem har masseraf penge og tager alle mulig steder hen og køber dyre hunde til 10.000 kr. dette er sket 3 gange!!!! fatter ikke at man kan tillade sig at bruge så mange penge på tant og fjas når man skylder sin bror omkring de. 70.000. er det bare mig der er en sur kælling...?

skulle lige lukke ud..

Puha...det er dælme da også mange penge at låne ud. Nemt at være bagklog, men penge mellem familiemedlemmer det er vidst opfundet for at skabe splid og uvenskab har han lånebevis på de penge?

Og ja, det er da træls, men det er jo en sag mellem din mand og hans bror, så måske du bare skal lade være med at bruge energi på det, jeg ville selv blive i vildt dårligt humør over sådan noget og så ville jeg have slået hovedet ned i maven på min mand hvis han havde lånt så mange penge ud...

Men ja...det er da pisse træls og uhørt, urimeligt osv osv osv...men ikke noget du kan gøre så meget ved jo, desværre...

Knus til dig..

Anmeld

11. februar 2010

kiroo

det er desværre sket før min tid, en rocker bøde, hvis man kan kalde det det..
men det påvirker lidt min familie og ikke mindst vores økonomi, den er jo gået til rki,og vi kan ikke købe hus bil eller noget før den er betalt og jeg nægter at betale den. hans kammerat kommer senere i dag med nogen penge, og derefter skal der tages en snak med ham, de skal falde fast til den første og så som der eraftalt til at starte med 1200,-

de er bare nogen der kun tænker på sig selv...

Anmeld

11. februar 2010

Honningblomst

kiroo skriver:

men det påvirker lidt min familie og ikke mindst vores økonomi, den er jo gået til rki,og vi kan ikke købe hus bil eller noget før den er betalt og jeg nægter at betale den. hans kammerat kommer senere i dag med nogen penge, og derefter skal der tages en snak med ham, de skal falde fast til den første og så som der eraftalt til at starte med 1200,-

Ok...øh, ja, sådan noget er jeg ikke lige inde i..men øv...

Anmeld

11. februar 2010

kiroo

men ja penge mellem familie er aldrig godt.. det er desværre heller ikke den bedste svigerfamilie jeger landet i..
men så er det godt jeg selv har en stor og dejlig familie selv..

Anmeld

11. februar 2010

Honningblomst

kiroo skriver:

men ja penge mellem familie er aldrig godt.. det er desværre heller ikke den bedste svigerfamilie jeger landet i..
men så er det godt jeg selv har en stor og dejlig familie selv..

Ja... det må du tænke på...og så er det nok altid nemmere at elske og udholde egen end dem man bare får med i købet-....

Anmeld

11. februar 2010

kiroo

Eva skriver:

Ja... det må du tænke på...og så er det nok altid nemmere at elske og udholde egen end dem man bare får med i købet-....

ja det er det nok. men min mand kan heller ikke holde mange af dem fra hans egen familie ud, men det er en længere historie, som nok ikke hører til på nettet.. hihi

Anmeld

11. februar 2010

Honningblomst

kiroo skriver:

ja det er det nok. men min mand kan heller ikke holde mange af dem fra hans egen familie ud, men det er en længere historie, som nok ikke hører til på nettet.. hihi

Nej, det er jo lige dte man skal huske...mange kan se med...Jeg var heller ikke fan af min mands familie så det var da en god ting da jeg blav alene, så slap jeg for en del...

Anmeld

11. februar 2010

håber snart det er os

kiroo skriver:

skulle lige lukke ud..

nej det er du bestemt ikke

han kan ikke være bekendt at ikke over holde en aftale

Anmeld

11. februar 2010

Sujan

kiroo skriver:

Hvordan kan i ryge i RKI? Har din mand lånt penge for at låne til sin bror? Så kan han vel selv overtage lånet nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.