graviditetssukkersyge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

lululupo

Min veninde har haft det, og hun blev sat igang uge 39 da de ellers var bange for hendes baby ville blive for stor, hun fulgte en diæt som flere også skriver de uger hun havde det, siden da er hun gået til check da der er mulighed for at udvikle diabetes 2, men så længe de holder øje med dig og har opdaget det, er det helt normalt.....

God bedring dog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

LRJ

lululupo skriver:

Min veninde har haft det, og hun blev sat igang uge 39 da de ellers var bange for hendes baby ville blive for stor, hun fulgte en diæt som flere også skriver de uger hun havde det, siden da er hun gået til check da der er mulighed for at udvikle diabetes 2, men så længe de holder øje med dig og har opdaget det, er det helt normalt.....

God bedring dog

ja men vidste godt at jeg kunne få det, da min mor har haft det under 3 ud af 4 graviditeter

men fik en lille bitte brochure med de vigtigste ting i dag med posten, og så skal jeg til møde der oppe mandagen efter vinterferien, for at få en masse oplysninger om det fra en Jm med speciale i sukkersyge, og En diætist

Anmeld

11. februar 2010

Bare mig..

Lone H. skriver:

Har Birthe ( kan ikk li huske hendes efternavn ) rigtig sød dame, Men hun vidste ikk noget om sukkersyge, så får en jm mere nu, som har speciale i det 

men fik en masse sprøjter den dag ( det var på herlev sygehus ), Men Sys bestemt heller ikk det er sjovt mere - men de har fundet ud af en af grundende til at jeg bliver ved med at få veer i dag

Ja okay, hende kender jeg ikke.

Jeg synes bare det lyder alt for underligt. For som jeg tænker er graviditetssukkersyge da noget man skal tage alvorligt???? -bare en tanke. Og så forstår jeg heller ikke du åbnede dig 3 cm og bare blev sendt hjem igen efter kort tid.

Anmeld

11. februar 2010

LRJ

marikka skriver:

Ja okay, hende kender jeg ikke.

Jeg synes bare det lyder alt for underligt. For som jeg tænker er graviditetssukkersyge da noget man skal tage alvorligt???? -bare en tanke. Og så forstår jeg heller ikke du åbnede dig 3 cm og bare blev sendt hjem igen efter kort tid.

Blev sendt hjem fordi vi truede dem med at jeg så bare kørte, Fordi de ikk ville overflytte mig til kolding, Men Jeg går jo til regelmæssig kontrol nu for at se om der sker mere med at jeg åbner mig, og for at holde øje med min livmoder  

Jo men når hun ikk vidste noget om det, hun ringede jo med det samme over til den afdeling hvor jeg skal møde på næste mandag, for at hører hvordan og hvorledes, hvor de jo sagde at jeg bare skulle vente på posten, men der var ikk grund til at være meget nervøs li nu, jeg skulle bare følge kostplanen der var i brevet

Anmeld

11. februar 2010

Na-Wi

Lone H. skriver:

Så fik jeg af vide i dag at har graviditets sukkersyge :s - men Jm kunne ikk fortælle mig hva det betød, jeg skulle bare vente på indkaldelsen til Møde med dem på sygehuset der har med det at gøre

Plus jeg blev vejet i dag - Var ved at falde bagover da jeg så vægten + 15 kg det er helt vidlt i mine øjne, Det eneste jeg tænkte på hva jeg jeg snart skal på slankekur

Hvor har jeg ondt af dig.. Jeg fik også konstateret graviditetssukkersyge og skulle også måle blodsukker 7 gange om dagen og til diverse kontroller.. Jeg blev sat på diæt men den kunne desværre ikke hjælpe mig, så jeg kom desværre på insulin .. Men efter jeg havde født var det væk igen

Håber du overlever, det går som regel væk efter fødslen men du skal bare passe på for du har store chancer for at få det fast derefter hvis du ikke tænker over din kost ..

Jeg blev sat igang på min terminsdato da lægerne mente at min søn vejede langt over 4 kg men da han kom ud vejede han kun 3498 ..

Knus Nanna

Anmeld

11. februar 2010

LRJ

Naannaa87 skriver:

Hvor har jeg ondt af dig.. Jeg fik også konstateret graviditetssukkersyge og skulle også måle blodsukker 7 gange om dagen og til diverse kontroller.. Jeg blev sat på diæt men den kunne desværre ikke hjælpe mig, så jeg kom desværre på insulin .. Men efter jeg havde født var det væk igen

Håber du overlever, det går som regel væk efter fødslen men du skal bare passe på for du har store chancer for at få det fast derefter hvis du ikke tænker over din kost ..

Jeg blev sat igang på min terminsdato da lægerne mente at min søn vejede langt over 4 kg men da han kom ud vejede han kun 3498 ..

Knus Nanna

Okay så meget stod der slet ikk i brochuren at jeg skulle have det tjekket så tit, EMn jeg bliver vel informeret om det til det møde

okay vidste godt at baby ikk må gå over 4 kg hvis du skal føde selv  

Men tak Tror os jeg overlever, sys ikk det lyder så slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.