graviditetssukkersyge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.095 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

LRJ

Så fik jeg af vide i dag at har graviditets sukkersyge :s - men Jm kunne ikk fortælle mig hva det betød, jeg skulle bare vente på indkaldelsen til Møde med dem på sygehuset der har med det at gøre

Plus jeg blev vejet i dag - Var ved at falde bagover da jeg så vægten + 15 kg det er helt vidlt i mine øjne, Det eneste jeg tænkte på hva jeg jeg snart skal på slankekur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Winnie

Puha, det er jeg ked af at høre  Jeg kan, (heldigvis &nbsp ikke fortælle dig noget om det, andet end at jeg har hørt at du så skal følge en diæt.

Altså det med vægten, så har den altså tildens til at stige en del, når man er sengeliggende, så det skal du ikke tænke så meget over, synes jeg.

Anmeld

11. februar 2010

Sara.

Mener at det bl.a. kan ha betydning for barnets str og man derfor vælger at sætte fødslen igang da barnet kan blive en del stor... ellers ved jeg det ikke rigtigt..

Håber de på sygehuset kan fortælle dig mere underligt jordemor ikke gjorde

Knus og håber du har det okay med det...

Anmeld

11. februar 2010

Findusinde

Hejsa..

Jeg fik konstateret gravidetetssukkersyge i uge 30 tror jeg det var.. Jeg skulle måle blodsukker 7 gange om dagen, i en uge. Og derefter var det 2 gange om ugen 7 gange om dagen. Jeg var så heldig at mit kunne kontrolleres med diæt.. Jeg var ikke decideret på diæt, jeg tænkte bare over hvad jeg spiste..

Min pige blev født da jeg var 39+4 og vejede 3580... Så hun var ikke voldsom stor selvom jeg havde sukkersyge..

Du må max gå en uge over tid.. Og barnet skal have målt blodsukker lige efter fødslen..

Knus

Anmeld

11. februar 2010

LRJ

Findusinde skriver:

Hejsa..

Jeg fik konstateret gravidetetssukkersyge i uge 30 tror jeg det var.. Jeg skulle måle blodsukker 7 gange om dagen, i en uge. Og derefter var det 2 gange om ugen 7 gange om dagen. Jeg var så heldig at mit kunne kontrolleres med diæt.. Jeg var ikke decideret på diæt, jeg tænkte bare over hvad jeg spiste..

Min pige blev født da jeg var 39+4 og vejede 3580... Så hun var ikke voldsom stor selvom jeg havde sukkersyge..

Du må max gå en uge over tid.. Og barnet skal have målt blodsukker lige efter fødslen..

Knus

Okay tak - sys heller ikk det lyder så slemt, det er bare hva der sker når man har det, så tak  

så li der var en brev med posten hvor der lå en "kostplan" indtil jeg skal til samtale om halvanden uge

Anmeld

11. februar 2010

LRJ

Winnie skriver:

Puha, det er jeg ked af at høre  Jeg kan, (heldigvis &nbsp ikke fortælle dig noget om det, andet end at jeg har hørt at du så skal følge en diæt.

Altså det med vægten, så har den altså tildens til at stige en del, når man er sengeliggende, så det skal du ikke tænke så meget over, synes jeg.

Hehe ja det med vægten ved jeg godt, Men puha jeg sys det var meget da jeg stod på vægten, men det er jo kun pga hende

Anmeld

11. februar 2010

Winnie

Lone H. skriver:

Hehe ja det med vægten ved jeg godt, Men puha jeg sys det var meget da jeg stod på vægten, men det er jo kun pga hende

Nemlig og du passer godt på hende

Anmeld

11. februar 2010

LRJ

Winnie skriver:

Nemlig og du passer godt på hende

Ja

Anmeld

11. februar 2010

Bare mig..

Jeg synes godt nok det er helt vildt hvad der sker med dig for tiden. Og at du aldrig kan få noget som helst at vide, lyder vildt mærkeligt. Jeg mener bare, du har været i fødsel og åbnet dig 3 cm og alt muligt andet. Hvem har du til jordemoder?
Jeg fik nemlig at vide idag ved jordemoder, at hvis fødslen virkelig gik igang (lige som din har været) så er der intet at gøre, de kan ikke stoppe det, barnet kommer! Jo hvis man ikke er åbnet sig eller noget, men det blot er veer kan de forsøge, men er man åbnet kan det på ingen måder stoppes! 

Jeg krydser alt for at du lige kan gå nogen uger endnu, og at de snart begynder at fortælle dig hvad der foregår! 

Anmeld

11. februar 2010

LRJ

marikka skriver:

Jeg synes godt nok det er helt vildt hvad der sker med dig for tiden. Og at du aldrig kan få noget som helst at vide, lyder vildt mærkeligt. Jeg mener bare, du har været i fødsel og åbnet dig 3 cm og alt muligt andet. Hvem har du til jordemoder?
Jeg fik nemlig at vide idag ved jordemoder, at hvis fødslen virkelig gik igang (lige som din har været) så er der intet at gøre, de kan ikke stoppe det, barnet kommer! Jo hvis man ikke er åbnet sig eller noget, men det blot er veer kan de forsøge, men er man åbnet kan det på ingen måder stoppes! 

Jeg krydser alt for at du lige kan gå nogen uger endnu, og at de snart begynder at fortælle dig hvad der foregår! 

Har Birthe ( kan ikk li huske hendes efternavn ) rigtig sød dame, Men hun vidste ikk noget om sukkersyge, så får en jm mere nu, som har speciale i det 

men fik en masse sprøjter den dag ( det var på herlev sygehus ), Men Sys bestemt heller ikk det er sjovt mere - men de har fundet ud af en af grundende til at jeg bliver ved med at få veer i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.