hva køber i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

ChatH

Her står den også på angulus. DE er bare så lækre og sidder så godt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Min datters første par sko hun fik var fra Bundgaard.

Derefter har hun ikke haft andet fodtøj end Angulus, og idag er hun 5 år.

Passer perfekt på hendes fødder, og er samtidig super godt fortøj - efter min mening det bedste på markedet

Anmeld

11. februar 2010

Christopher&Andreas

har fundet super flotte 2010 modeller angulus dem må han ha tak for svar piger

den lille har jeg købt fine små ecco til

Anmeld

11. februar 2010

Alexander&Lærke

sidste år var først år vi hvor vi købte rigtigt sandaler og der var vi nød til at købe dem som sad bedst på vores søns fod, jeg havde ellers fundet nogle som jeg syntes var smartere men han har en smal fod så skobuktiksdamen fandt nogle som støttede hans ankler bedst, det var et par fra Ecco som også var fine men dyre i forhold til hvor meget de bruge dem syntes jeg......

I år ved jeg ikke lige hvad vi gør måske som sidst går ind og får vejledning om hvad det passer bedst. 

Mette

Anmeld

11. februar 2010

vatten

Mathias får bare nogle Eccosandaler. Det er dem, der passer bedst, men kønne er de godt nok ikke og prisen er jo heller ikke noget at råbe hurra for. Men jeg tør bare ikke selv købe i et supermarked, for jeg aner ikke, hvordan en sko skal sidde, for at den passer.

Anmeld

11. februar 2010

TbCp

gitte&christopher skriver:

af sandaler til jeres svesker jeg plejer at købe ecco men synes min søns fod er for bred til dem hvad køber i til sommer???

knus gitte som SAVNER sol og sommer

Sidste år havde Liva See Kai Run, de er så lækre og gode til brede fødder, så dem regner jeg med at skal have fat i i år igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.