hva køber i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

Christopher&Andreas

af sandaler til jeres svesker jeg plejer at købe ecco men synes min søns fod er for bred til dem hvad køber i til sommer???

knus gitte som SAVNER sol og sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Tina2

gitte&christopher skriver:

af sandaler til jeres svesker jeg plejer at købe ecco men synes min søns fod er for bred til dem hvad køber i til sommer???

Begge mine har haft ecco til nu, Milas havde dog Primigi det første år....

Men sidste sommer da jeg købte eccosandaler til dem var der nærmest ingen der gad bruge dem.... Filuca (5 år sidste sommer) ville kun gå i de der slippers fra H&M med den der mellem tæerne og Milas (2 år sidste sommer) ville kun gå i crocssko eller ingenting.... Så er ikke sikker på jeg gider købe sandaler for 1200 kr i år.... Dem fra sidste år er jo nærmest ikke brugt, så spild af penge.....

Anmeld

11. februar 2010

Heidi.

Jeg plejer at købe angulus.. der er jeg ikke gået galt i byen...

Anmeld

11. februar 2010

LotteGabriella

Sidste sommer havde hun Geox, og de sad perfekt på hendes fod men jeg ved ikke om hun absolut skal ha' nogle af det mærke igen...Ecco er bestemt også en mulighed, hvis de sidder godt selvfølgelig

Kram fra mig som også SAVNER sommer og sol

Anmeld

11. februar 2010

qp

Hvad vil i anbefalle til en dreng med EN MEGET HØJ vrist?

Synes det er en jungle derude og mange af de sko jeg er kommet hjem med har jeg været nødt til, at returnere. Vi var hos en skohandler forleden som simpelthen ikke havde nogle sko han kunne bruge... røv irriterende, altså!

Anmeld

11. februar 2010

Sara.

Jeg køber det der passer godt til min piges fod, som føles gode, og som jeg har råd til.....

mht høj vrist ved jeg min venindes dreng har det, og han har en del geox sko mener jeg....

Anmeld

11. februar 2010

qp

qp skriver:

Hvad vil i anbefalle til en dreng med EN MEGET HØJ vrist?

Synes det er en jungle derude og mange af de sko jeg er kommet hjem med har jeg været nødt til, at returnere. Vi var hos en skohandler forleden som simpelthen ikke havde nogle sko han kunne bruge... røv irriterende, altså!

Ja sorry men jeg tænkte ik lige sandaler men almindelige sko

Anmeld

11. februar 2010

Michael healer

gitte&christopher skriver:

hmm er det ikke lidt for koldt til at gå ud i sandaler nu  he he ?

Anmeld

11. februar 2010

Tina2

Michael healer skriver:

Tro mig, det er med at være ude så snart sandalerne kommer frem, de gode er hurtit væk:-) Og de kommer snart....

Anmeld

11. februar 2010

Christopher&Andreas

Michael healer skriver:

hehe jo det er det men det er jo nu der er tilbud på de dyre sandaler så tænkte jeg ligeså godt kun kigge nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.