Demonstration mod forbud af muskel hunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

Bare mig..

ka-ri-na skriver:

okay, men så er der ingen grund til at være trist jo..... hvis man har en dejlig hund man kan beholde :0)

Nej lige præcis. Folk kan beholde deres hunde til de ikke kan mere. Og så skal de jo så, desværre for dem, finde en anden dejlig race. Hvilket jeg mener bestemt ikke er umuligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Na-Wi

Det hele har noget med opdragelsen at gøre..

Anmeld

11. februar 2010

Bare mig..

Naannaa87 skriver:

Det hele har noget med opdragelsen at gøre..

Arh det har det jo så ikke.

Anmeld

11. februar 2010

Na-Wi

marikka skriver:

Arh det har det jo så ikke.

Det er min mening, så jo det tror jeg det har.. I england er en muskelhund en meget almindelig familiehund så jeg tror på det har noget med opdragelsen at gøre..

Anmeld

11. februar 2010

Bare mig..

Naannaa87 skriver:

Det er min mening, så jo det tror jeg det har.. I england er en muskelhund en meget almindelig familiehund så jeg tror på det har noget med opdragelsen at gøre..

Hver sin mening. Jeg tror bare på dem der har forstand på det

Anmeld

11. februar 2010

Na-Wi

Hvis alle med den type hund bare ville sætte sig ind i selve hunden ville der ikke være nogle problemer..

Det her emne er noget som får mange folk op i det røde felt og folk bliver aldrige enige, og det gør vi heller ikke desværre ..

Anmeld

11. februar 2010

LinLin

Zette skriver:

Hvorfor?

Jeg har selv en slædehund som går under betegnelsen af muskelhunde og synes BESTEMT IKKE at de burde forbydes!!!!!

Det er verdens dejligste dyr og ligger såment efter min mening i opdragelsen!

Fordi jeg har hørt historier nok om muskelhunde der har overfaldet mennesker og andre hunde! Ved godt at det oftest er ejeren den er gal med, men man hører jo også om de her "ellers så søde og familievenlige hunde" der pludseligt er gået amok! - så jeg tror at der indimellem kan gemme sig et "udyr" som man først får at se når det er for sent! Og så går de vel under betegnelse muskelhunde fordi de har mange kræfter - bl.a. i kæbepartiet -  så vil nødigt have at min søn på 3 og den der kommer, skal rende ind i sådan nogle bisser!

Synes det er en god idé med det der hundekørekort til ejeren, men hundene skal også til en eller anden form for psyke-test!

Anmeld

11. februar 2010

Vial

De fleste hunde kan være søde familiehunde, men alle der har forstand på hunde ved også, at deres baggrund træder igennem. En hyrdehund vil hyrde sin familie, en jagthund vil have behov for at få stimuleret den drift for ikke at drive sin familie til vanvid. Hunde er så forskellige og selvom man opdrager dem godt, så er der stadig en stor portion indavlet drifter, som skinner igennem. Det ved alle hundeejere! At man så vælger at anskaffe sig en hund, der er avlet til kamp med dertil låsebid, mange muskler og en kortlunde - samt en meget ringe social evne til at omgås andre hunde er rystende. Jeg synes at en i hund burde takle at blive gøet op i hoved af løs hund uden at bide. Alt andet er sgu skide farligt. En tur på gaden kan aldrig være så forudsigelig at man kan undgå råbende løse børn og hunde.

Anmeld

11. februar 2010

Low

Jeg ville lige vise min venindes dreng Bastian sammen med hendes 2 hunde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. februar 2010

Mette-Marie

Mor til David skriver:

De må gerne forbydes for min skyld!!

Ja, det er også min holdning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.