Zette skriver:
Jeg tror jeg bliver EKSTREMT følsom vedr. det her emne fordi jeg ALLEREDE har hundene, og det gør det IKKE bedre at der er hvalpe i den enes mave som kommer om 3 uger. 
Jeg kan godt forstå det du skriver, og er enig... men igen, mine hunde gør ikke nogen noget (hanhunden fik tværtimod tæv af naboens kæmpe skodhund og kunne slet ikke finde der der "slåsgén" frem).
Jeg er ikke enig i at en chichauchau kan gøre mindre skade, blot fordi det er et mindre dyr. Den hund kan da skamfere et barn ligeså meget, bare ikke ligeså hurtigt - som en stor mund på en slædehund kan.
IGEN - opdragelse.
Da jeg var lille havde min mors veninde to af de der hunde der ligner de har fået et slag med en spade - pekingeser. Og lad mig sige det sådan, den kunne have spist mig i en mundfuld hvis den fik lov, så aggressiv som den var.
Og hvad med prins henrik små gravhunde? Skal de så også forbydes?De har op til FLERE gange overfaldt gardere og bidt dem.
Nå ja bare en tanke.
Solskins hilsen
Zette
Jeg mener, at alle hunde som angriber mennesker - eller andre hunde skal fjernes fra deres hjem. Evt. aflives.
Så jov, prinsehundene burde have været fjernet.
Forbydes vil jeg nok ikke mene, da der er stor forskel på, hvad de kan udrette af skader sammenholdt med større hunde.
Egentlig har der ikke været særlig mange angreb på mennesker af muskelhunde. En labrador overstiger den statistik markant.
Jeg er primært bekymret for andre dyrs ve og vel. En gravhund angriber meget sjældent en anden hund med døden til følge.
Det er essensen. Vi kan altså ikke have de der dræbermaskiner gående på gader og stræder. Som tidligere hundejer var jeg skrækslagen, når min lille Max løb fri og der pludselig kom en muskelhund med dertil hørende primi-ejer 
Jeg var helt kold. Han røg direkte op i favnen. Så kunne den anden hundeejer tænke, hvad han ville