tror sgu jeg har fundet bryllupskjolen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Sakris skriver:

Den er virkelig virkelig flot... Ja ville også foreslå en dansk syerske. Der er nogle afrbejdstimer, men der er jo hverken broderier eller noget på, så det er et plus. Hvornår skal du giftes?

nej lige præcis det er der ikke.. men super smuk..  ja må lige forhøre mig

hmm ved det som sagt ikke, for vi havde planlagt et hawaii bryllup.. men er kommet i tvivl.. hehe.. det er meget typisk mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

ooo

Jeg har lige sendt dig et brev.

Anmeld

11. februar 2010

Diana...

Den er bare smuk men meget dyr de penge kunne jeg godt bruge på noget andet ha ha.

Anmeld

11. februar 2010

FruEllingsen

Den er virkelig smuk..

En skam at den er så dyr

Anmeld

11. februar 2010

Tina2

Den er fantastisk flot, men sikke da en pris  Jeg gik også over mit budget, men dog ikke i den der prisklasse!!!!  Kom af med 13.000 kr for kjole, leje af skørt, undertøj, slør osv, men hvor var jeg bare glad for jeg valgte lige præcis DEN kjole.....

Selve kjolen alene kostede 8700 kr og jeg solgte den igen for 5.000 kr, så det var faktisk ikke så galt :-)

Anmeld

11. februar 2010

Pia.

Det er en virkelig smuk kjole... Rigtig flot.. Mon ikke du kan tage billedet med af kjolen og så vise den i den forskellige brudekjolebutikker og så sige - DEN SKAL SE SÅDAN HER UD...

Anmeld

11. februar 2010

CS

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Ja som sagt i overskriften, så tror jeg sgu jeg har findet KJOLEN!! har været i alle butikker. og på nettet... og ja her til aften fandt jeg så denne utrolige flotte kjole.. men tror sgu kun man kan købe den i usa

men som mathias siger så tager vi da bare til usa for at købe den .. hahah

her er den..

hvad sys i??

Wauuuuu hvor er den smuk  Du må da ned til en designer eller ind på en af designskolerne og undersøge hvad de skal have for at lave den til dig  Så du kan stå i din kjole

Anmeld

11. februar 2010

Mira0911

Rigtig flot kjole.. Godt nok dyr...

Anmeld

11. februar 2010

lululupo

nejjjjj den er fin, meeennn lidt dyr hva

Anmeld

11. februar 2010

MM1987

Kan du ikke få en til at sy den??...eller i hvert fald forhøre du om hvad det koster...

Den er rigtig flot...

Ville ønske det var mig der skulle kigge brudekjoler...med hensigt på at købe en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.