tror sgu jeg har fundet bryllupskjolen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ja som sagt i overskriften, så tror jeg sgu jeg har findet KJOLEN!! har været i alle butikker. og på nettet... og ja her til aften fandt jeg så denne utrolige flotte kjole.. men tror sgu kun man kan købe den i usa

men som mathias siger så tager vi da bare til usa for at købe den .. hahah

her er den..

hvad sys i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hihi så lige hvad den koster på en hjemmeside..

53.430 DKK hahah ... uhh gad jeg godt havde.. må lige snakke med min kære mand .. ej..

Anmeld

10. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Ja som sagt i overskriften, så tror jeg sgu jeg har findet KJOLEN!! har været i alle butikker. og på nettet... og ja her til aften fandt jeg så denne utrolige flotte kjole.. men tror sgu kun man kan købe den i usa

men som mathias siger så tager vi da bare til usa for at købe den .. hahah

her er den..

hvad sys i??

Den er skide flot og skide dyr..

Anmeld

10. februar 2010

4kløver

Den er godt nok flot   og dyr

Anmeld

10. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

DatterMalou skriver:

Den er skide flot og skide dyr..

taak.. ja er sååå forelskede i den.. men den er sgu nok over mit penge budget for brudekjole hahah..

øv bøv.. men hold kæft den er smuk.. og den ville passe med de sko jeg har købt hihi

Anmeld

10. februar 2010

CSB

Den er bare rigtig flot.. Jeg tror du kan få den syet billigere hos en skrædder / designer herhjemme. Eller en kopi af den.. Og så kan du også få den så den passer - lidt svært hvis den skal bestilles hjem fra USA. God jagt

Anmeld

10. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

CSB skriver:

Den er bare rigtig flot.. Jeg tror du kan få den syet billigere hos en skrædder / designer herhjemme. Eller en kopi af den.. Og så kan du også få den så den passer - lidt svært hvis den skal bestilles hjem fra USA. God jagt

åhhh ja, den ide, havde jeg slet ikke tænkt på.. taaak.. ja og den er også for dyr.. men super smuk

Anmeld

10. februar 2010

ooo

Sikke en smuk kjole. Men vil give dig ret i, at den er dyr. Du kan evt bestille den over millybridal.dk , det er en kinesisk side hvor de syr kjoler til en for meget få penge. De skal bare have et billede af kjolen og dine mål.

Jeg skal selv giftes til sommer, og har fundet kjolen for ikke så lang tid siden - det er altså spændende.

Kram Metha.

Anmeld

10. februar 2010

Sakris

Den er virkelig virkelig flot... Ja ville også foreslå en dansk syerske. Der er nogle afrbejdstimer, men der er jo hverken broderier eller noget på, så det er et plus. Hvornår skal du giftes?

Anmeld

10. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Metchen skriver:

Sikke en smuk kjole. Men vil give dig ret i, at den er dyr. Du kan evt bestille den over millybridal.dk , det er en kinesisk side hvor de syr kjoler til en for meget få penge. De skal bare have et billede af kjolen og dine mål.

Jeg skal selv giftes til sommer, og har fundet kjolen for ikke så lang tid siden - det er altså spændende.

Kram Metha.

okey, men er det så iorden, hvis du forstår, så ved man jo ikke hvad man får?? eller nogen erfaring måske??

ihh hvor fedt, vi ved endnu ikke hvornår, da vi nok skal giftes på hawaii. men er nu kommet i tvivl om jeg hellere vil havde et kirkebryllup i danmark hmm  heheh..

men ja det er super spændende..

og tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.