I tip top form ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er bare så super skønt, når tingene bare er i orden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Det er bare så super skønt, når tingene bare er i orden

Ja for dælen, men jeg føler mig også i form og har - udover kvalme - ikke andre voldsomme gener.

.....men jeg hader atså at blive prikket i pegefingeren...der skabte jeg mig lidt

Anmeld

10. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Ja for dælen, men jeg føler mig også i form og har - udover kvalme - ikke andre voldsomme gener.

.....men jeg hader atså at blive prikket i pegefingeren...der skabte jeg mig lidt

Piv fis mand!!!

Anmeld

10. februar 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Piv fis mand!!!

*fnis*

Anmeld

10. februar 2010

Mumto3

Sikke en dejlig dag! Skønt med sådan en læge!

Anmeld

10. februar 2010

dorthemus

Mumto3 skriver:

Sikke en dejlig dag! Skønt med sådan en læge!

Ja hun er fantastisk...det var faktisk hende som gav mig det sidste puf i den rigtige retning

Anmeld

10. februar 2010

Mumto3

dorthemus skriver:

Ja hun er fantastisk...det var faktisk hende som gav mig det sidste puf i den rigtige retning

Hold da op!!! Jeg tror der er langt imellem sundhedspersonale der ligefrem puffer i den retning. Fedt at hun gjorde det!!!

Jeg kender selv to (altså faktisk kender jeg dem ikke personligt, i begge tilfælde er der tale om en søster til en jeg kender), som har valgt lige som dig, og i følge deres søstre så er de bare SUPER glade for det valg.

Jeg kan godt forstå du valgte at beholde den læge selvom hun ikke ligger inden for 5km zonen, -og tillykke med den dispentation! -jeg har selv søgt om at få lov til at beholde en tidligere læge, da jeg flytted, men fik nej! (Men det var også på tværs af amts-grænser, så det kan også have noget at sige)

Anmeld

10. februar 2010

dorthemus

Mumto3 skriver:

Hold da op!!! Jeg tror der er langt imellem sundhedspersonale der ligefrem puffer i den retning. Fedt at hun gjorde det!!!

Jeg kender selv to (altså faktisk kender jeg dem ikke personligt, i begge tilfælde er der tale om en søster til en jeg kender), som har valgt lige som dig, og i følge deres søstre så er de bare SUPER glade for det valg.

Jeg kan godt forstå du valgte at beholde den læge selvom hun ikke ligger inden for 5km zonen, -og tillykke med den dispentation! -jeg har selv søgt om at få lov til at beholde en tidligere læge, da jeg flytted, men fik nej! (Men det var også på tværs af amts-grænser, så det kan også have noget at sige)

Hun er en meget fremsynet kvinde

Hvor træls, at du ikke kunne beholde den læge - men det er nok pga. amtsgrænserne som du siger. Det er så vigtigt, at have tillid til sin læge. Det giver tryghed at vide, at de kender én og ens historie så man ikke skal starte forfra...måske i følsomme perioder i sit liv.

Anmeld

10. februar 2010

MM1987

dorthemus skriver:

Jeps ....bedre end at føle sig 5 cm bredere...

Hi-hi...det har du så ret I...

Anmeld

11. februar 2010

benthe :-)

godt af høre det gik så godt ved læge
benthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.