I tip top form ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.470 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

dorthemus

Hej piger

Så har jeg været til andet lægebesøg - uge 25 - og fået ROS

Mit blodtryk er 120/80 og blodprocenten over 8. Urinen ser også fin ud og livmoderen er "stor og fin". Hun tog også lyttefidusen frem så vi kunne lytte til den lilles hjerte og jeg ELSKER bare den fiskekutterlyd

Min søde læge sagde også, at det var tydeligt at jeg var glad for min beslutning om at få et barn selvom jeg er alene og når man hviler i sig selv bliver man en god mor..ihh altså

Elsker bare lillepigen i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Vial

Hvor dejligt at læse. Hun har fuldstændig ret. Hvis man hviler i sig selv og er glad for sin beslutning, så bliver man en god mor, og det gør du uden tvivl

Sjov mms du sendte med børnecitater - lyder til, at den klinik har humor. 

Knus fra mig

Anmeld

10. februar 2010

Valle81

Åhh det er så fedt at få ros af læger, jordemødre osv:0) Og dejligt at få at vide at ens krop er god til at være gravid:0)

Er en lidt for tyk pige, men trods det er alt i skønneste orden, flot flot blodtryk og resten af tingene, og pudser glorien hver gang jeg har været afsted og tænker, Yes hvor er det godt:0)

Og ja at være selvvalgt enlig mor er sku også ret så fedt:0)

Har selv stået i det, dog uden doner, eller det kan man vel kalde ham, men det var absolut ikke det der var meningen. You know, en bekendt og et one night stand.....og ups.

Men fra det øjeblik jeg havde fortalt ham at jeg var gravid vidte jeg at jeg skulle være alene, helt alene. Min datter er idag 6 år, og vi har ikke haft kontakt siden den dag hun blev født, hvor jeg ringede og sagde hun var kommet til verdenen.

At være alenemor er en fed oplevelse, jeg har elsket hvert split sekund, har aldrig fortrudt. DET HAR ÆRET PRAGTFULDT:0)

Christina, som dog ikke er alene mere, men som ville gøre det samme om igen 15445146463 gange:0)

Anmeld

10. februar 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Hvor dejligt at læse. Hun har fuldstændig ret. Hvis man hviler i sig selv og er glad for sin beslutning, så bliver man en god mor, og det gør du uden tvivl

Knus fra mig

Ja ikke..de der børnecitater lå overalt på bordene og de var så sjove (havde helt lyst til at hugge dem).

Jeg er rigtig glad for min læge...har haft hende i over 13 år. Bor egentlig uden for 5 kilometers grænsen men har fået dispensation så jeg kan beholde hende

Anmeld

10. februar 2010

Agnete

Dejligt med et positivt lægebesøg med ROS - Flot!

Du lyder helt klart også som én, der har overvejet, hvad du et gået ind til. Bliver i godt humør når jeg læser dine indlæg

Kh Agnete, der glæder sig til det bliver sin tur.

Anmeld

10. februar 2010

dorthemus

Valle81 skriver:

Åhh det er så fedt at få ros af læger, jordemødre osv:0) Og dejligt at få at vide at ens krop er god til at være gravid:0)

Er en lidt for tyk pige, men trods det er alt i skønneste orden, flot flot blodtryk og resten af tingene, og pudser glorien hver gang jeg har været afsted og tænker, Yes hvor er det godt:0)

Og ja at være selvvalgt enlig mor er sku også ret så fedt:0)

Har selv stået i det, dog uden doner, eller det kan man vel kalde ham, men det var absolut ikke det der var meningen. You know, en bekendt og et one night stand.....og ups.

Men fra det øjeblik jeg havde fortalt ham at jeg var gravid vidte jeg at jeg skulle være alene, helt alene. Min datter er idag 6 år, og vi har ikke haft kontakt siden den dag hun blev født, hvor jeg ringede og sagde hun var kommet til verdenen.

At være alenemor er en fed oplevelse, jeg har elsket hvert split sekund, har aldrig fortrudt. DET HAR ÆRET PRAGTFULDT:0)

Christina, som dog ikke er alene mere, men som ville gøre det samme om igen 15445146463 gange:0)

Hvor dejligt at høre  sådan nogle positive historier lapper jeg bare i mig

Anmeld

10. februar 2010

dorthemus

Agnete skriver:

Dejligt med et positivt lægebesøg med ROS - Flot!

Du lyder helt klart også som én, der har overvejet, hvad du et gået ind til. Bliver i godt humør når jeg læser dine indlæg

Kh Agnete, der glæder sig til det bliver sin tur.

Ihh tak

Var lige en tur forbi din profil og SKØN tekst på din datter t-shirt...haha  Og sådan nogle fantastiske betragtninger, som din datter kommer med, GLÆDER jeg bare bare til.

Pøj pøj med det du står overfor i den kommende tid

Anmeld

10. februar 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Knus fra mig

Og TAK søde

Anmeld

10. februar 2010

MM1987

Ihh...det var da et dejligt læge besøg...

Så du gik lige derfra og følte dig 5 cm højere...

Anmeld

10. februar 2010

dorthemus

Mia Maia skriver:

Ihh...det var da et dejligt læge besøg...

Så du gik lige derfra og følte dig 5 cm højere...

Jeps ....bedre end at føle sig 5 cm bredere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.