plejer ellers ikke at brokke mig meeen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Tynen

.. Eller også skal de bare flyttes ind under : Hvem er du? eller nowet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Kun hvis du har den som favorit eller slet ikke har favoritter..

Jeg har ingen favoritter.. så det er nok derfor jeg får alt op på forsiden...

Anmeld

10. februar 2010

Heidi.

Kan sgu ikke lige se problemet.. Man kan jo bare lade være med at læse dem.. Helt ærlig.. come on.. der er der værre ting i verden for tiden er der ikke.

Anmeld

10. februar 2010

Vingummien

Pia. skriver:

Ja jeg savner også de leje hvor man skulle finde ting til hinanden på nettet... *GG*

Hehe så sker der jo lidt. Har været så negativt de sidste par dage. Og hey var en der gættede på 19 år ved mig, så jeg leger gerne med på sådan en leg

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Jeg har ingen favoritter.. så det er nok derfor jeg får alt op på forsiden...

Ja... men tror mange vælger dem de vil have oppe.... jeg er en af dem..

Anmeld

10. februar 2010

JustAnotherName

Jeg fatter ikke rigtig hvad folk får ud af det, men kan ikke hidse mig op over de tråde.. men måske henrik kunne lave en gruppe med lege, så kunne dem der har brug for at vide noget om hvor gamle de ser ud, hvordan de virker på andre osv, oprette derinde...præcis som så mange andre grupper der er til andre ting.. en lege-gruppe..

Knus Eva..

Det var da en glimrende idé.
Et " lege-rum", hvor alle de gættekonkurencer, eller "færdiggøre ordet fra sidste sætning" osv, kan finde sted. Så generer det ingen. Og hvis man er i det humør, så ved man hvor man skal finde nogle at lege med

Anmeld

10. februar 2010

Low

Det genere ikke mig hvad folk opretter. Jeg kan jo bare lade vær med at læse det eller deltage . Så længe folk hygger sig så er det jo godt nok men hvis nogle kan blive generet over de lege må man jo finde på en løsning som de fleste er med på

Anmeld

10. februar 2010

LotteGabriella

Heidi. skriver:

Kan sgu ikke lige se problemet.. Man kan jo bare lade være med at læse dem.. Helt ærlig.. come on.. der er der værre ting i verden for tiden er der ikke.

kunne ikke sige det bedre selv

Anmeld

10. februar 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

Nå gud der er jeg helt modsat jeg syntes det er veldig sjovt at der sker lidt andet her inde, end falske profiler og sure mennesker...

Men for at glæde alle var en lejegruppe måske ikke så tosset, men den hopper jo op på forsiden lige meget hvad, så helt slipper man vel ikke...

Knus Pia.

me 2, synes også at det er et sjovt lille afbræk

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

JustAnotherName skriver:

Det var da en glimrende idé.
Et " lege-rum", hvor alle de gættekonkurencer, eller "færdiggøre ordet fra sidste sætning" osv, kan finde sted. Så generer det ingen. Og hvis man er i det humør, så ved man hvor man skal finde nogle at lege med

Lige præcis....for det kan jo være hyggeligt nok, synes jeg også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.