plejer ellers ikke at brokke mig meeen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Lone Jakobsen

hvad sker der med den her gætte leg?

hvorfor skal der være 5 tråde hvor folk ønsker at få deres alder gættet?

er jeg virkelig den eneste der er træt af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Malthesmoar

Nej jeg syntes også det ved at være lige meget nok...

Mvh Susanne

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

hvad sker der med den her gætte leg?

hvorfor skal der være 5 tråde hvor folk ønsker at få deres alder gættet?

er jeg virkelig den eneste der er træt af det?

Jeg fatter ikke rigtig hvad folk får ud af det, men kan ikke hidse mig op over de tråde.. men måske henrik kunne lave en gruppe med lege, så kunne dem der har brug for at vide noget om hvor gamle de ser ud, hvordan de virker på andre osv, oprette derinde...præcis som så mange andre grupper der er til andre ting.. en lege-gruppe..

Knus Eva..

Anmeld

10. februar 2010

Faith

Jeg synes osse det begynder at tage overhånd.....

Anmeld

10. februar 2010

Vingummien

Det er da hygge. Lidt ligesom når der har været andre lege eller hvad man nu kalder det.

Eva god ting med sådan en med leg Så kan man også få lidt sjovt ind

Anmeld

10. februar 2010

pussekat

hejsa

tro det er bliv gættet med baby nej er også træt af det det give ikke når om man er 20 eller 40 år kom ikke mig ved skriv med alle om det er 20 eller 40 år

Anmeld

10. februar 2010

Pia.

Nå gud der er jeg helt modsat jeg syntes det er veldig sjovt at der sker lidt andet her inde, end falske profiler og sure mennesker...

Men for at glæde alle var en lejegruppe måske ikke så tosset, men den hopper jo op på forsiden lige meget hvad, så helt slipper man vel ikke...

Knus Pia.

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Det er da hygge. Lidt ligesom når der har været andre lege eller hvad man nu kalder det.

Jamen det er da super...men lege er bare sjovest hvis man kan vælge dem fra,,.. tror som ikke nogen har noget imod de lege, men de skulle måske bare have deres eget sted.. og nej, jeg forstår ikke det sjove ved at få gættet sin alder..

Anmeld

10. februar 2010

Pia.

suanne85 skriver:

Ja jeg savner også de leje hvor man skulle finde ting til hinanden på nettet... *GG*

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Nå gud der er jeg helt modsat jeg syntes det er veldig sjovt at der sker lidt andet her inde, end falske profiler og sure mennesker...

Men for at glæde alle var en lejegruppe måske ikke så tosset, men den hopper jo op på forsiden lige meget hvad, så helt slipper man vel ikke...

Knus Pia.

Kun hvis du har den som favorit eller slet ikke har favoritter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.