DianaMoar skriver:
Lucas har haft det 3 gange inden for 1 1/2 måned de 2 første gange opdaget vi det på MEGET høj feb. 3 gang opdaget vi det ved at han SKEG fuldstændigt sindsyg kunne ikke sidde/ligge stille der var intet vi kunne gøre jeg troet straks det var noget med maven pga den mod han bevæget sig på men NEJ det var mellemøresbetændelse og der havet han ikke feber men ond det havet han og de tog så os nogen prøver på ham og det viste sig så at han os havet halsbetændelse og hans åhh jeg kan ikke huske hvad det hedder men det er der hvor de stikker dem i øreflippen for at få noget blod og tjekkes deres hmm noget med nogen bakterier halløj det var alt for høj så han skulle have pencillin.
Stakkels din lille pige det er bare ikke sjovt jeg husker tydeligt hvordan jeg havet det. Håber de finder ud af hvad det er.
God bedring med hende.
KNUS TIL JER.
Tak søde.. Som jeg også skriver, så er jeg hærdet... Men når det er noget med smerter så aner jeg ikke hvilket ben jeg skal stå på... :(
Og det kom bare meget pludseligt.. Hun har næsten ikke feber, den ligger lige på de 38, så det er jo ikke noget..
Anmeld