Hvor langt er du henne da? Jeg var da i de første måneder flere gange ude og nærmest fortryde og tænke hvorfor f...da jeg havde syntes det var sådan en god idé med at lave barn, når jeg så skulle få det så dårligt. Jeg havde nemlig bare forestillet mig at det ville være så sjovt at være gravid, men det er det jo langtfra når man ligger med hovedet nede i wcet og tiden bare snegler sig afsted og det virker som om man aldrig får det bedre....
Men efter de første 4½ måned ca. så lysnede det, kvalmen lettede, der begyndte at komme spark og jeg begyndte at nyde at være gravid, og ja det gør jeg da endnu, nu må vi se hvor længe dét så varer
Humøret ræser jo op og ned.
Nogengange kan det da godt virke lidt "alien-agtigt" med sparkene indefra, men jeg synes alligevel det er totalt sjovt at mærke dem, så lige der kan jeg ikke følge dig. Det er jo bare tegn på at baby har det godt, når den spræller 
Men alle kan jo ikke have det på samme måde, og der behøver da ikke være noget rivegalt med dig, fordi du nu ikke lige synes at det hele er yndigt. Men jeg vil også sige som de andre, snak med nogen om hvordan du har det, pas på du ikke går og bliver deprimeret alene med dine tanker.
Anmeld