Været til undersøgelse på sygehuset....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Jeg var jo til læge igår og fik besked på at jeg havde en begyndende svangerskabsforgiftning. Fik så en tid til undersøgelse på sygehuset på mandag, men igår aftes ringede en Jm til mig og sagde at de havde snakket om det og de ville se mig til en scanning allerede idag for at tjekke at den lille mand i maven har det godt...

Han har det rigtig godt, hans hjerte slår helt som den skal, og han vokser meget fint. Jeg er idag 31+4 uger henne, og hans vægt ligger på ca 2085 G, hvilket er rigtig fint, men i den høje ende.

Der er ingen tvivl om svangerskabsforgiftning, men det ser roligt ud, så der er ikke grund til bekymring. Dog skal jeg fra nu af og frem til fødsel gå til kontrol på sygehuset 2 gange i ugen for at få tjekket baby, urin og blodtryk...

Igår var jeg vild nervøs, for maler jo gerne en vis mand på væggen med det samme, når det gælder ens børn. Men idag fik vi svar på nogen ting, og ved at nu vil der blive holdt øje, så sker der pludselig en negativ ændring, så opdager de det hurtigt.

Tak forde i læste med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

9510

Hvor dejligt

Anmeld

10. februar 2010

RumlesMor

Hvor er det dejligt for dig...ro på, og regelmæssig kontrol. Sådan!

Håber da at det trods alt bliver en normal fødsel for dig. Men nu har de i hvertfald styring på situationen. Det må betyde en verden til forskel.

Anmeld

10. februar 2010

lululupo

Godt de holder styr på det....... 

Anmeld

10. februar 2010

LouiseNielsen

RumlesMor skriver:

Hvor er det dejligt for dig...ro på, og regelmæssig kontrol. Sådan!

Håber da at det trods alt bliver en normal fødsel for dig. Men nu har de i hvertfald styring på situationen. Det må betyde en verden til forskel.

Betyder rigtig meget at vide de holder øje med mig/babyen....

Anmeld

11. februar 2010

FruEllingsen

Dejligt at der bliver holdt så godt øje med dig og baby

Anmeld

11. februar 2010

Vidunderligeunger

det var da ikke rart  for dig med sådan en melding om svangerskabsforgiftning, Jeg håber du går alle 40 uger ud og alt er som det skal være indtil da kæmpe  til dig og bettemanden!!!

Anmeld

11. februar 2010

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Jeg var jo til læge igår og fik besked på at jeg havde en begyndende svangerskabsforgiftning. Fik så en tid til undersøgelse på sygehuset på mandag, men igår aftes ringede en Jm til mig og sagde at de havde snakket om det og de ville se mig til en scanning allerede idag for at tjekke at den lille mand i maven har det godt...

Han har det rigtig godt, hans hjerte slår helt som den skal, og han vokser meget fint. Jeg er idag 31+4 uger henne, og hans vægt ligger på ca 2085 G, hvilket er rigtig fint, men i den høje ende.

Der er ingen tvivl om svangerskabsforgiftning, men det ser roligt ud, så der er ikke grund til bekymring. Dog skal jeg fra nu af og frem til fødsel gå til kontrol på sygehuset 2 gange i ugen for at få tjekket baby, urin og blodtryk...

Igår var jeg vild nervøs, for maler jo gerne en vis mand på væggen med det samme, når det gælder ens børn. Men idag fik vi svar på nogen ting, og ved at nu vil der blive holdt øje, så sker der pludselig en negativ ændring, så opdager de det hurtigt.

Tak forde i læste med...

det er jeg ked af at høre! kan godt forstå hvis du var/er bekymret, det er da ikke rart.... men det er godt det ser roligt ud! og godt at de har opdaget det inden det måske blev slemt.... og det er super godt, de holder nøje øje med udviklingen nu, så har du en anelse mindre at bekymre dig om...

havde de nogle gode råd til hvad du evt selv kunne gøre for at holde det så meget nede som muligt? jeg tænker mere på, at det altså ikke er sjovt at alt bare er ude af ens egne hænder....

Anmeld

11. februar 2010

Livsmor

Har lige læst dit andet indlæg, og tænkte, hvorfor sender lægen dig ikke vidre med det samme. Så var glad, da jeg så dette indlæg. Og hellere blive tjekket en gang for meget.

Har selv født i uge 31+5 pga svær svangerskabsforgiftning. Vil gerne fortælle forløbet, men vil ikke gøre dig bekymret.

Skriv, hvis du vil høre hele historien.

Karina (uge 15+5)

Anmeld

11. februar 2010

LouiseNielsen

ka-ri-na skriver:

det er jeg ked af at høre! kan godt forstå hvis du var/er bekymret, det er da ikke rart.... men det er godt det ser roligt ud! og godt at de har opdaget det inden det måske blev slemt.... og det er super godt, de holder nøje øje med udviklingen nu, så har du en anelse mindre at bekymre dig om...

havde de nogle gode råd til hvad du evt selv kunne gøre for at holde det så meget nede som muligt? jeg tænker mere på, at det altså ikke er sjovt at alt bare er ude af ens egne hænder....

Afslapning, afslapning og atter afslapning.... Hmm bare ikke nemt at slappe mere af end det jeg gør. Og jeg har jo altså også en søn mere der skal tages lidt hensyn til... Men må lytte til min krop, også må vi ta en dag af gangen!

Min kæreste er heldigvis god til at hjælpe til herhjemme, eller til lige at ta vores søn med i svømmehal eller ind på værelset og lege, så jeg hen af eftermiddagen lige kan få lidt ro.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.