Hejsa Piger!
Jeg var jo til læge igår og fik besked på at jeg havde en begyndende svangerskabsforgiftning. Fik så en tid til undersøgelse på sygehuset på mandag, men igår aftes ringede en Jm til mig og sagde at de havde snakket om det og de ville se mig til en scanning allerede idag for at tjekke at den lille mand i maven har det godt...
Han har det rigtig godt, hans hjerte slår helt som den skal, og han vokser meget fint. Jeg er idag 31+4 uger henne, og hans vægt ligger på ca 2085 G, hvilket er rigtig fint, men i den høje ende.
Der er ingen tvivl om svangerskabsforgiftning, men det ser roligt ud, så der er ikke grund til bekymring. Dog skal jeg fra nu af og frem til fødsel gå til kontrol på sygehuset 2 gange i ugen for at få tjekket baby, urin og blodtryk...
Igår var jeg vild nervøs, for maler jo gerne en vis mand på væggen med det samme, når det gælder ens børn. Men idag fik vi svar på nogen ting, og ved at nu vil der blive holdt øje, så sker der pludselig en negativ ændring, så opdager de det hurtigt.
Tak forde i læste med...
Anmeld