Brunligt (gående mod rødt) udflåd - skal jeg være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Jeg bløder fortsat. I går aftes havde jeg virkelig ondt i maven. Begge dele er stilnet lidt af her til morgen men stadig ikke væk.

Har fået tid til scanning i dag kl 12. Udfra sådan som jeg har haft tror jeg lidt på det værste men håber på det bedste.

Men ku godt bruge nogle og positive tanker i retning af Riget

Du får alle de jeg kan give! jeg er helt krøllet sammen!

held og lykke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Pocha

Jeg krydser alt hvad jeg kan...

Knus Rikke

Anmeld

12. februar 2010

Risen

Ih held og lykke ! Håber virkelig det er en sej spunk der ligger derinde ..

Anmeld

12. februar 2010

Clement09

12. februar 2010

businesstigger

Er kommet tilbage fra scanning og det var lidt som jeg frygtede. Der er ikke noget foster i livmoderen. Der kan selvfølgelig være tale om graviditet udenfor livmoderen hvorfor jeg fik taget blodprøve i dag og skal have taget igen på søndag for at se om HCG niveauet er faldet som forventet.

Føler mig helt følelsesløs lige nu.

Anmeld

12. februar 2010

lululupo

åhhh nej det er jeg virkelig ked af at høre, og der findes ingenting at sige som kan gøre det bedre, derfor får du lige et kram herfra.......

Anmeld

12. februar 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Er kommet tilbage fra scanning og det var lidt som jeg frygtede. Der er ikke noget foster i livmoderen. Der kan selvfølgelig være tale om graviditet udenfor livmoderen hvorfor jeg fik taget blodprøve i dag og skal have taget igen på søndag for at se om HCG niveauet er faldet som forventet.

Føler mig helt følelsesløs lige nu.

Åh nej! Hvor er det trist! Sender dig et stort , for andet kan jeg desværre ikke gøre.... Hvor trist altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.