Brunligt (gående mod rødt) udflåd - skal jeg være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.961 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

businesstigger

Jeg er i mellem 7.-8. uge. Jeg har i dag haft brunligt udflåd når jeg har tørret mig. Brunligt er jo som regel gammelt blod så jeg prøvede ikke at panikke. Men her for lidt siden var det blevet mere rødligt i det.

Jeg er helt vildt bange for at jeg er ved at abortere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Berg

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte lægen. Det kan være helt normalt at småbløde lidt men det kan også være fordi du er ved at abortere. Har prøvet begge dele.

Håber det bedste for dig.

Anmeld

10. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

businesstigger skriver:

Jeg er i mellem 7.-8. uge. Jeg har i dag haft brunligt udflåd når jeg har tørret mig. Brunligt er jo som regel gammelt blod så jeg prøvede ikke at panikke. Men her for lidt siden var det blevet mere rødligt i det.

Jeg er helt vildt bange for at jeg er ved at abortere!

Har hørt fra mange gravide at det er meget almindeligt at bløde lidt på det tidspunkt af graviditeten, men jeg ville nok selv lige kontakte en læge. Især hvis jeg var nervøs, som du jo tydeligvis er.

Har ikke selv prøvet det, da jeg aldrig har været gravid længere end til en biokemisk, så kan kun tale fra andres erfaringer.

Håber ikke der er noget galt

Anmeld

10. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Jeg blødte også i starten i begge mine graviditeter. I første gravidittet blødte jeg sidste gang i uge 14. Men der var ikke noget galt...

Det er helt normalt at bløde lidt, og måske omkring det tidspunkt hvor du normalt skulle have haft din mens.

Jeg ville ligge mig ned og slappe af, og bliver det ved så ring til vagtlægen senere...

De vil højst sandsyneligt sige det samme til dig. Og netop fordi du ikke er lænere henne er der desværrre bare ikke så meget andet end afslapning at gøre ved det. Selvom det er skide svært at acceptere når man står i det.....

Anmeld

10. februar 2010

businesstigger

Tak for jeres svar!

Jeg har snakket m min læge. Han sagde det samme- det kan både være ingen ting og en abort der er undervejs. Har ligget i sengen det meste af eftermiddagen og skal generelt tage det helt med ro og ikke løfte for tunge ting. Kan ikke gøre fra eller til nu alligevel hvis jeg er ved at abortere. Hvis det fortsat bløder i morgen sku jeg ringe igen for at finde ud af hvad næste skridt var.

Jeg håber bare virkelig at det ikke er noget og går i sig selv igen

Anmeld

11. februar 2010

businesstigger

Det blev til frisk blod i går og hen ad aftenen tog det lidt til. Her i dag har der stadig været noget men ikke i samme mængder og det svinger lidt mellem at se friskt og brunligt ud. Har også stadig ondt i maven. Mens agtigt.

Jeg snakkede med min læge i morges. Han syntes vi lige skulle se tiden an i dag når det nu virkede aftagende. Men at vi skulle snakkes ved her op af dagen. Og at jeg formentlig så skulle på Riget til scanning for at se om jeg stadig var gravid, havde arborteret alt eller kun noget.

Fra at have været virkelig bange i går om at der måske var noget galt er min følelse nok i dag at jeg vil blive mere overrasket hvis der ikke er.

Anmeld

11. februar 2010

Bavianis

Ej altså buisnesstigger!

Jeg synes du skulle få dig en scanning med det samme! Der er SLET ingen grund til at du går rundt og har det sådan her, det er utroligt opslidende - jeg ved det.

Jeg fik selv af vide at jeg havde aborteret i 6. uge, jeg blødte en masse i et døgn, og havde forinden haft brunligt og lyserødt udflåd. 3 uger efter fandt de på sygehuset ud af at jeg alligevel ikke havde aborteret! Jeg havde i mellemtiden nået at drikke mig i hegnet og ryge 20 smøger nytårsaften. Hvordan har man det så lige med samvittigheden  

Men min pointe og budskab til dig: Man kan sagtens bløde en MASSE uden der sker noget, men lige meget hvad, så har du brug for afklaring. Det er unødvendigt at du går og skal bekymre dig sådant.

Held og lykke - og hold os opdateret:-)

Kærlige tanker, Susanne 

Anmeld

11. februar 2010

lululupo

hmmm synes du må slå i bordet efter den scanning, det er bedst at have afklaring.... Men håber og tror nu på det bedste

Anmeld

11. februar 2010

businesstigger

Tak for jeres støtte! Det er rart med andres input.

Det var nu mig selv der sagde til min læge at jeg var okay med at vente med scanning til i morgen. Da jeg snakkede med ham som opfølgning her for nogle timer siden var han villig til at presse på for at få mig til scanning. Ved ikke om det var kyllingen i mig der tænkte intet nyt er godt nyt lige nu. At tage til scanning kunne betyde at det blev virkeligt og var ikke helt klar til det i dag. Så nu går jeg og prøver at ruste mig til hvad det  end må bringe af nyheder i morgen.

Anmeld

12. februar 2010

businesstigger

Jeg bløder fortsat. I går aftes havde jeg virkelig ondt i maven. Begge dele er stilnet lidt af her til morgen men stadig ikke væk.

Har fået tid til scanning i dag kl 12. Udfra sådan som jeg har haft tror jeg lidt på det værste men håber på det bedste.

Men ku godt bruge nogle og positive tanker i retning af Riget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.