Er han for lille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

LMM

Mnage tak for alle jeres svar, så er jeg rolig, nu vil jeg læne mig tilbage og bare vendte på ham

Har ikke være urolig i graviditeten før nu.. nu er det så tæt på at jeg er så bange for at miste!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

LouiseNielsen

Hej med dig

Jeg er lige blevet scannet idag fordi jeg har en begyndende svangerskabs forgiftning, så for at tjekke om den lille fis i maven havde det godt skulle jeg til scanning... Jeg er idag 31+4 iger henne og han blev målt meget nøje, og blev vuderet til at veje 2085 G, og lægen der scannede mig sagde at det var rigtig fint, men i den store ende....

Du skal ikke være nervøs, hvis lægerne mente der var grund til bekymring ville de have sagt det til dig... Din babs kan nå at tage en del på i vægt endnu, så nyd du resten af din graviditet uden bekymringer...

Og ihh hvor er det nemt at sige for andre, jeg ved hvordan du har det!

Anmeld

10. februar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

gir heller ikk noget for de scanningere! lidt under 2 uger  før jeg fødte kom jeg til akut scanning og de sage han vejed 3200 g men han vejede altså 4010 da han kom ud!

Anmeld

10. februar 2010

Pia.

Tullen85 skriver:

Vildt...!

De sagde ellers de kun havde en fejl magin på 10% da jeg var til scanning, den holder hvis ikke helt stik :-D

min datter blev skønnet dagen før fødslen til 33-3400 g og vejede dagen efter 4510 g. jordmoderen måtte af med lagkage - skønner de et kilo forkert koster det lagkage...

Anmeld

10. februar 2010

Halbschön

LouiseLarsen skriver:

Hej med dig

Jeg er lige blevet scannet idag fordi jeg har en begyndende svangerskabs forgiftning, så for at tjekke om den lille fis i maven havde det godt skulle jeg til scanning... Jeg er idag 31+4 iger henne og han blev målt meget nøje, og blev vuderet til at veje 2085 G, og lægen der scannede mig sagde at det var rigtig fint, men i den store ende....

Du skal ikke være nervøs, hvis lægerne mente der var grund til bekymring ville de have sagt det til dig... Din babs kan nå at tage en del på i vægt endnu, så nyd du resten af din graviditet uden bekymringer...

Og ihh hvor er det nemt at sige for andre, jeg ved hvordan du har det!

Hej Louise

Fået yderligere svar på om det er svangerskabsforgiftning?

Knus

Anmeld

10. februar 2010

Halbschön

Pia. skriver:

min datter blev skønnet dagen før fødslen til 33-3400 g og vejede dagen efter 4510 g. jordmoderen måtte af med lagkage - skønner de et kilo forkert koster det lagkage...

Haha, sådan skal det være

Anmeld

10. februar 2010

Pia.

LMM skriver:

Hej.

Jeg er i uge 36+5 nu og har lige været til akut scanning pga. at min jordmoder troede at der var noget galt med min lille prinses hjerte! heldigvis var der ikke noget  juhuuu! Men fik afvide at han ca vejede 2,6 kg, synes at det er lidt i forhold til at de mener at han vil veje 4 kg ved fødsel!! det er meget han skal nå at tage på på ca to uger, eller er det bare mig???

Kan se på nettet at han skulle veje 2,8-3 kg! til sidste scanning var han en stor dreng!! meget stor i forhold til hvor langt jeg var henne og nu er han mindre... er det normalt?

altså med den vægt han har nu og hvis vi så siger du går i hvert fald 4 uger mere så har han jo også en fødselsvægt på ca. 3500 g - plus/minus... det er da flot... Han er lige præsic lige så perfekt som han skal være...

Anmeld

10. februar 2010

LouiseNielsen

Renée88 skriver:

Hej Louise

Fået yderligere svar på om det er svangerskabsforgiftning?

Knus

Hejsa...

Har lige oprettet en tråd...

Anmeld

10. februar 2010

Halbschön

LouiseLarsen skriver:

Hejsa...

Har lige oprettet en tråd...

Yep, det opdagede jeg godt lige

Anmeld

10. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Hejsa Jeg var til JM i går (36+6) og hun skønnede ham til at veje 3000 gram... Hun sagde det var passende i uge 37/38, så tror du skal være helt rolig, bebs er sikkert helt fin

Og nej, deres skøn og scanninger holder ikke altid stik

Sabrina 37+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.