Fatter ik det med ægløsning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Men er kun på dag 16. i cyklussen så det kan da ske endnu.

Jeg er på 18. dag i cyklussen, og jeg burde have ægløsning nu her - går ud fra, at min cyklus er på 33 dage ligesom de to sidste menser, men ifølge testen har jeg ikke ægløsning... Der var også en der skrev, at hun havde ægløsning på 21. dagen i en cyklus på 28 dage, og jeg som troede, at der ALTID gik 13-14 dage, fra ægløsning til mens... Det er altså mere forvirrende end forventet, troede jeg vidste det hele, eller i hvert fald mere! Men ved åbenbart intet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er på 18. dag i cyklussen, og jeg burde have ægløsning nu her - går ud fra, at min cyklus er på 33 dage ligesom de to sidste menser, men ifølge testen har jeg ikke ægløsning... Der var også en der skrev, at hun havde ægløsning på 21. dagen i en cyklus på 28 dage, og jeg som troede, at der ALTID gik 13-14 dage, fra ægløsning til mens... Det er altså mere forvirrende end forventet, troede jeg vidste det hele, eller i hvert fald mere! Men ved åbenbart intet 

Jeg har æl fra ca 19-21 dag i cyklus.  og min cyklus er 33 dage... Så det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde. Typisk har jeg 13-15 dage mellem mens, typisk 14. Men det kan også svinge lidt fra kvinde til kvinde. Jeg vil næsten gætte på, at din æl falder lidt senere end du har beregnet...

Anmeld

10. februar 2010

Louisiana

Alexis skriver:

Jeg har æl fra ca 19-21 dag i cyklus.  og min cyklus er 33 dage... Så det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde. Typisk har jeg 13-15 dage mellem mens, typisk 14. Men det kan også svinge lidt fra kvinde til kvinde. Jeg vil næsten gætte på, at din æl falder lidt senere end du har beregnet...

Jeg har også en mistanke om, at det er senere end jeg regner med! Tak for svar 

Anmeld

11. februar 2010

mullesmith2

Nu er det dag 17 i cyklussen og testen var kun svagt positiv igen i morges, men jeg trøster mig da med jeres svar så kan den jo nå at komme endnu. Det er også meget rart at teste at man nu overhovedet har ægløsning  Men det satser jeg da på jeg har inden længe. Tak for alle svarene, blev da lidt klogere på området.

Anmeld

12. februar 2010

mullesmith2

Så er der vist ægløsning, syntes også jeg har kunne mærke det idag som svage mens smerter. og har lige testet og den er væsentlig mere tydelig end de sidste 4-5 dage jeg har testet  Så skal der knaldes.... hehehe

Anmeld

12. februar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Så er der vist ægløsning, syntes også jeg har kunne mærke det idag som svage mens smerter. og har lige testet og den er væsentlig mere tydelig end de sidste 4-5 dage jeg har testet  Så skal der knaldes.... hehehe

Anmeld

13. februar 2010

Louisiana

I øvrigt, hvor langt henne i din cyklus er du nu? Eller igår, da du tog testen??

Anmeld

13. februar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

I øvrigt, hvor langt henne i din cyklus er du nu? Eller igår, da du tog testen??

Jeg var på dag 18 igår. Håber godt nok det er sket. Tror også jeg ved hvorfor det ikke lige er sket de andre måneder nu, jeg har nemlig haft sådan lidt lette smerter i underlivet i forbindelse med ægløsning og det var ikke lige sex der stor højest på ønskelisten mens de smerter stod på, så tror det er derfor vi så de andre måneder ikke lige har haft sex der hvor det var vi skulle fordi jeg syntes jeg var øm.... Såååå nu skal det da ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.