Fatter ik det med ægløsning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.131 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

mullesmith2

Jeg er simpelthen helt forvirret, jeg har denne måned forsøgt mig med ægløsningsteste og ifølge en ægløsningsberegner så skulle det sandsynligvis ligge mellem d.7 og d.14 så jeg begyndte at teste i søndags d.7 og der var den også meget svagt positiv og det har den været hver eneste dag lige siden... men den har ikke været helt tydlig ligesom teststregen, man har sådan lige kunnet ane streg to, men det er vel ikke nok den skal vel være ligeså tydelig som teststregen ik?? nogen erfarringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

BinaMor

den skal være ligeså tydlig eller tydligere end kontrolstregen.

jeg fandt feks ud af at jeg hjavde æl en hel uge senere end jeg alle dage havde troet.

havde en cykuls på 28 dage og fik æl på 21 dagen. (efter første mens dag) og blev gravid om natten

min æl beregner sagde æl langt tidligere end testen viste positivt

Anmeld

10. februar 2010

Pocha

Har du prøvet at tage temperatur??

Anmeld

10. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg blev snydt af ÆL tests i denne cyklus. Kunne ikke teste positivt, men min Gyn. undersøgte mig og sagde at jeg bestemt havde haf ÆL i det tidsrum jeg regnede med. Det er skide irreterende, men der er vist flere som oplever problemer med at teste korrekt med ÆL test. Nogle gange også alt efter hvilket mærke de bruger. Måske er det det du oplever lige nu.

Anmeld

10. februar 2010

Louisiana

Jeg er også lige gået igang med ægløsningstests, og ville faktisk selv lige lave et indlæg, men så kom du mig lige i forkøbet 

Jeg tog en test i forgårs, den viste svag positiv, tog en igår igen, den viste totalt negativ, tog så en idag igen, og den var svag positiv igen?? Jeg forstår slet ikk noget med de tests. Når det er en svag positiv graviditetestest, så er den positiv, men når det er en svag positiv æl-test, så er den ikke?? HJÆLP!!! 

Anmeld

10. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Louisiana28 skriver:

Jeg er også lige gået igang med ægløsningstests, og ville faktisk selv lige lave et indlæg, men så kom du mig lige i forkøbet 

Jeg tog en test i forgårs, den viste svag positiv, tog en igår igen, den viste totalt negativ, tog så en idag igen, og den var svag positiv igen?? Jeg forstår slet ikk noget med de tests. Når det er en svag positiv graviditetestest, så er den positiv, men når det er en svag positiv æl-test, så er den ikke?? HJÆLP!!! 

ÆL tests fungerer ikke på samme måde som G tests. Teststregen skal være mindst lige så tydelig, eller tydeligere end kontrolstregen. Til forskel for G tests hvor der bare skal være to streger...

Anmeld

10. februar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Det er nøjagtig på samme måde jeg har det med de tests... havde også en svag positiv og så en negativ og så igen svag positiv.. hmm

Anmeld

10. februar 2010

mullesmith2

Men er kun på dag 16. i cyklussen så det kan da ske endnu.

Anmeld

10. februar 2010

Louisiana

Alexis skriver:

ÆL tests fungerer ikke på samme måde som G tests. Teststregen skal være mindst lige så tydelig, eller tydeligere end kontrolstregen. Til forskel for G tests hvor der bare skal være to streger...

Okay, tak for oplysningen  Har ikke prøvet ægløsningstests før, så tak for hjælpen 

Anmeld

10. februar 2010

herlin

køb en ordenlig røvfuld teste og så bare bliv ved til du finder tidspunktet... det er mit råd. Mit lå også meget senere end beregningerne sagde, og da jeg havde fundet tidspunktet blev jeg gravid i første forsøg

Held og Lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.