Jeg vil hjælpe min veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Pia.

DatterMalou skriver:

Min veninde er faktisk fra Havdrup som dig.

aarrmen altså - er verden da ikke lille... *S* .... Nu er jeg jo ikke en nysgerrig sjæl normalt  - Men har hun altid boet i Havdrup/solrød og har hun større søskende - kan se der jo er små 8-10 år imellem os to...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Vinker

DatterMalou skriver:

Hun har så meget rod i økonomien at jeg lyster og hjælpe hende.

Jeg vil forære hende en fryser, da hun jo så kan købe billigt ind til een hel uge. Mit problem er bare at jeg ikke kender nogen der har en brugt fryser tilsalg. Gør i det? - i så fald håber jeg i vil sige til.

Knus Sofie

Hvor er du bare sød Sofie - En rigtig god veninde

Hvor er det ærgeligt at vi næsten lige har solgt vores gamle fryser, ævæv men håber du får fat i en til hende for det er helt sikkert en rigtig god ide

Anmeld

10. februar 2010

@spire

DatterMalou skriver:

Ja det har jeg godt tænkt på. Har det også med i overvejelserne(staves).. Men jeg takker.

den min mor har er ekstremt energibesparende.. Det gik de meget op i, da de nemlig heller aldrig havde de mange penge..

Den er indrettet sådan at når du åbner den, så istedet for at alt det kolde luft ryger ud af den, ryger det ned i bunden og bliver nærmest genbrugt.. Blot til info

Anmeld

10. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Hvor er i søde..

Jeg håber da også at hvis jeg en dag får brug for hjælp, så vil mine veninder også hjælpe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.