Jeg vil hjælpe min veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Hun har så meget rod i økonomien at jeg lyster og hjælpe hende.

Jeg vil forære hende en fryser, da hun jo så kan købe billigt ind til een hel uge. Mit problem er bare at jeg ikke kender nogen der har en brugt fryser tilsalg. Gør i det? - i så fald håber jeg i vil sige til.

Knus Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

LilyMarleen

DatterMalou skriver:

Jeg vil forære hende en fryser, da hun jo så kan købe billigt ind til een hel uge. Mit problem er bare at jeg ikke kender nogen der har en brugt fryser tilsalg. Gør i det? - i så fald håber jeg i vil sige til.

Knus Sofie

Du er da en rigtig go veninde

Anmeld

10. februar 2010

@spire

hvor i verden bor i? Min mor har en ret stor kummefryser stående i kælderen hun rigtig gerne vil af med nemlig. Tror næsten hun er villig til at forære den væk hvis i kom og hentede den, men den er så også ret stor, så i skal jo også gerne have plads til den...?

Anmeld

10. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

@spire skriver:

hvor i verden bor i? Min mor har en ret stor kummefryser stående i kælderen hun rigtig gerne vil af med nemlig. Tror næsten hun er villig til at forære den væk hvis i kom og hentede den, men den er så også ret stor, så i skal jo også gerne have plads til den...?

Jeg bor i Solrød, på sjælland. Det ville være dejligt hvis jeg boede tæt på din mor..

Anmeld

10. februar 2010

@spire

min mor bor så i nordsjælland i Rungsted..? Men er der plads til den ved din veninde? for den er VIRKELIG stor.. Mine forældre plejede at købe en kvart ko og en halv gris hjem af gangen, og det + mere kan være i den..

Anmeld

10. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg må lige høre hende af hvad hun siger til det, så skriver jeg lige til dig senere..

Anmeld

10. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

En lille ting du kan tænke over er at mange frysere er ret dyre i el - så pas på det ikke ender med at blive en udgift for hende... Så er det bedre at købe en mindre fryser...

Rosa - el-spasser som er klog af skade

Anmeld

10. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

En lille ting du kan tænke over er at mange frysere er ret dyre i el - så pas på det ikke ender med at blive en udgift for hende... Så er det bedre at købe en mindre fryser...

Rosa - el-spasser som er klog af skade

Ja det har jeg godt tænkt på. Har det også med i overvejelserne(staves).. Men jeg takker.

Anmeld

10. februar 2010

Pia.

DatterMalou skriver:

Knus Sofie

Desværre ikke... Men hvor er du bare en fantastisk veninde... Så lige du var fra Solrød strand - det er jeg også... (nå sidespring)

Håber du finder en fryser så du kan gøre din veninde glad...

Anmeld

10. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Pia. skriver:

Desværre ikke... Men hvor er du bare en fantastisk veninde... Så lige du var fra Solrød strand - det er jeg også... (nå sidespring)

Håber du finder en fryser så du kan gøre din veninde glad...

Min veninde er faktisk fra Havdrup som dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.