Så daffer vi...........adios amiga's

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Vi smutter lige til Kalundborg i et par dage.. . .........Jan, Ida og mig...........vi skal på kursus på Refnæs, som e r et center for blinde og svagtseende.

Vi glæder os meget til at møde andre forældre, der har børn med samme problemer som Ida. Vi skal have undervisning i disse børns udvikling, og der bliver lavet en rapport om Ida, ud fra deres observationer af hende.

Kan i ha' det godt så længe, søde ladies.........Jeg er hjemme igen fredag aften.

Åh det lyder da som en rigtig god ide. I skal sikkert nok få en rigtig god oplevelse ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Vi smutter lige til Kalundborg i et par dage.. . .........Jan, Ida og mig...........vi skal på kursus på Refnæs, som e r et center for blinde og svagtseende.

Vi glæder os meget til at møde andre forældre, der har børn med samme problemer som Ida. Vi skal have undervisning i disse børns udvikling, og der bliver lavet en rapport om Ida, ud fra deres observationer af hende.

Kan i ha' det godt så længe, søde ladies.........Jeg er hjemme igen fredag aften.

rigtig god tur! det bliver godt at få noget konkret info omkring emnet... endelig ske der lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.