Så daffer vi...........adios amiga's

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

anna-jonas

Vi smutter lige til Kalundborg i et par dage.. . .........Jan, Ida og mig...........vi skal på kursus på Refnæs, som e r et center for blinde og svagtseende.

Vi glæder os meget til at møde andre forældre, der har børn med samme problemer som Ida. Vi skal have undervisning i disse børns udvikling, og der bliver lavet en rapport om Ida, ud fra deres observationer af hende.

Kan i ha' det godt så længe, søde ladies.........Jeg er hjemme igen fredag aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

oo

aj hvor spændende!! jeg håber I kommer hjem med en hel masse overskud og input og energi og gåpåmod - ja det er ikke så lidt, men det er jo faktisk fordi du er sådan en man ikke kan andet end ønske det ALLERbedste for

Anmeld

9. februar 2010

TbCp

Glæder mig til at høre hvordan det hele går...

God tur og god fornøjelse, hvis man kan sige det....

Anmeld

9. februar 2010

Vinker

Ej er du først tilbage fredag!!!! Der er jo laaaang tid til

Spændende med det kursus - kan godt forstå du glæder dig til at snakke med andre familier der står i samme situation som jer. Håber I får rigtig meget ud af det. Glæder mig til at høre om det altsammen.

Anmeld

9. februar 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Vi smutter lige til Kalundborg i et par dage.. . .........Jan, Ida og mig...........vi skal på kursus på Refnæs, som e r et center for blinde og svagtseende.

Vi glæder os meget til at møde andre forældre, der har børn med samme problemer som Ida. Vi skal have undervisning i disse børns udvikling, og der bliver lavet en rapport om Ida, ud fra deres observationer af hende.

Kan i ha' det godt så længe, søde ladies.........Jeg er hjemme igen fredag aften.

Ej hvor godt. Det bliver rigtig dejligt for jer at møde andre forælder.

Glæder mig til at høre om det når du er tilbage på din plads

God fornøjelse.

Krammer fra os.

Ps. Malutski, blev afsluttet ved/med fyssen idag

Anmeld

9. februar 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Hovsa glemte lige det vi pt. gør i herhjemme til alt og alle

Anmeld

9. februar 2010

anna-jonas

TbCp skriver:

Det kan man godt..........Jan og jeg glæder os, som om vi skulle på charterferie..........Tænk 2 hele døgn, uden at tænke på madlavning, vasketøj, lektier, madpakker og alt det andet, der normalt fylder meget af vores tid herhjemme.

Anmeld

9. februar 2010

anna-jonas

TbCp skriver:

Det kan man godt..........Jan og jeg glæder os, som om vi skulle på charterferie..........Tænk 2 hele døgn, uden at tænke på madlavning, vasketøj, lektier, madpakker og alt det andet, der normalt fylder meget af vores tid herhjemme.

Anmeld

10. februar 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Hav en dæjli tur 

Anmeld

10. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Ej det lyder da vildt spændende. Håber det kan hjælpe og give jer lidt ro på det hele

Glæder mig til at høre mere om det når i kommer hjem

God tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.