Update på det med min mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Cris

Dejligt at høre! Alle mennesker burde tage til psykolog på et eller andet tidspunkt. Man snakker med venner eller med familien og det er ikke alle der ved, hvad de skulle sige. Når man snakker med en profi, er tingene helt anderledes. De ved, hvad de skal sige og de "kraver" masser af ting ud! Fantastisk, at du vil arbejde med dine følelser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg fik faktisk en sms fra min mor igår aftes. Jeg var forberedt på det, fordi hun skulle have haft Idun i lørdags, men jeg ville ikke have at Idun skulle derind, når situationen er som den er.

HUn skrev at hun var ked af det der var sket mellem os og om vi kunne slå en streg i sandet. Men jeg kan ikke have kontakt med hende, i denneher proces, for jeg bliver nødt till blive færdig med det, før jeg laver et nyt forhold med min mor.

Så jeg skrev tilbage til hende, at jeg er igang med en proces og jeg nok skal vende tilbage, når jeg kan.

Så håber jeg hun respektere det. Men jeg kunne mærke at jeg havde meget mere ro igår aftes end jeg har haft før. For jeg kunne sove, selvom hun selvfølgelig skrev lige da jeg var på vej i seng.

Så jeg har sovet godt... Jeg tror endelig jeg er begyndt at have graviditetssøvn, som kølleslået. Det er dejligt. Det har jeg glædet mig til skulle komme... FOr jeg er I DEN grad i søvnunderskud.

Tak for jeres svar. Det er super rart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.