Hvad hulen sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Nå nu opdagede jeg så lige at når man er plusmedlem kan man gøre så kun venner kan se ens billeder. Så ingen grund til kode

Ih er det rigtigt cool. Så er det af med kode på de få jeg har sat på. Smart nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Ih er det rigtigt cool. Så er det af med kode på de få jeg har sat på. Smart nok

Nej du behøver jo så INGEN kode når du er plusmedlem Det er jo det der er det smarte

Ihvertfald hvis dem du er venner med herinde må se dine fotos

Anmeld

10. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Nej du behøver jo så INGEN kode når du er plusmedlem Det er jo det der er det smarte

Ihvertfald hvis dem du er venner med herinde må se dine fotos

Hehe det må de. Er heldigvis ikke en af dem der bare godkender folk uden at vide lidt mere om dem.

Så er koderne fjernet på dem jeg havde sat på. Og så er de låst kun til venner

Anmeld

10. februar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Hehe det må de. Er heldigvis ikke en af dem der bare godkender folk uden at vide lidt mere om dem.

Så er koderne fjernet på dem jeg havde sat på. Og så er de låst kun til venner

Lige noget helt andet... jeg var godt nok overrasket over hvor høj du var da jeg så dig i lørdags

Det er jo sådan noget der kan være ret svært at se på billeder

Anmeld

10. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Lige noget helt andet... jeg var godt nok overrasket over hvor høj du var da jeg så dig i lørdags

Det er jo sådan noget der kan være ret svært at se på billeder

Hehe Jeps er høj Er der mange der kommentere.

Havde engang en go veninde som var 5 cm højere en dværg målene og det var altså sjovt når vi var nede i byen og gå

Anmeld

10. februar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Hehe Jeps er høj Er der mange der kommentere.

Havde engang en go veninde som var 5 cm højere en dværg målene og det var altså sjovt når vi var nede i byen og gå

Haha Sådan en veninde har jeg også.... plejer at sige til hende at hun skal passe på hun ikke får splinter i røven når hun går over et dørtrin.... ja hold da op jeg er sjov hva 

nå men hun ved godt jeg ikke mener det så slemt

Anmeld

10. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Haha Sådan en veninde har jeg også.... plejer at sige til hende at hun skal passe på hun ikke får splinter i røven når hun går over et dørtrin.... ja hold da op jeg er sjov hva 

nå men hun ved godt jeg ikke mener det så slemt

Nej det ved de godt, men er sjovt at kommentere det alligevel. Og de skal nok sige stop

Anmeld

10. februar 2010

Dictes mor

Jeg er også rigtig nok i virkelighed.    

Anmeld

10. februar 2010

Karo

TbCp skriver:

Hvad er der lige gang i herinde for tiden???

Folk der udgiver sig for noget de ikke er, falske profiler, falske dødsfald... SERIØST!!!

Nå men ville egentlig bare sige at jeg har sat kode på mine fotos så hvis nogle vil se billeder så send mig lige en pb, så sender jeg koden tilbage..

Hilsen Tina.... som vist nok er rigtig nok i virkeligheden og faktisk findes

Nu er det et stykke tid siden jeg sidst var online da Marcus har været syg, så jeg er helt paf over dette indlæg. Er der virkeligt folk der udgiver sig for noget de ikke er Undskyld mig men hvad får de ud af det

Tror også jeg vil sætte mine instillinger til kun at det er mine venner der kan se mine billeder.

P.s Bare for en sikkerheds skyld så er jeg virkelig nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.