Hvad hulen sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

TbCp

Hvad er der lige gang i herinde for tiden???

Folk der udgiver sig for noget de ikke er, falske profiler, falske dødsfald... SERIØST!!!

Nå men ville egentlig bare sige at jeg har sat kode på mine fotos så hvis nogle vil se billeder så send mig lige en pb, så sender jeg koden tilbage..

Hilsen Tina.... som vist nok er rigtig nok i virkeligheden og faktisk findes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Hvad er der lige gang i herinde for tiden???

Folk der udgiver sig for noget de ikke er, falske profiler, falske dødsfald... SERIØST!!!

Nå men ville egentlig bare sige at jeg har sat kode på mine fotos så hvis nogle vil se billeder så send mig lige en pb, så sender jeg koden tilbage..

Hilsen Tina.... som vist nok er rigtig nok i virkeligheden og faktisk findes

Jeg ved du findes

Anmeld

9. februar 2010

JustAnotherName

Altså jeg vil jo gerne kunne følge med og se fotos. Men går ud fra at de fotos som er herinde også kan ses på Liva's hjemmeside? Dér har jeg jo adgang!

Anmeld

9. februar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Altså jeg vil jo gerne kunne følge med og se billeder.....men går ud fra at de samme som er herinde også kan ses på Liva's hjemmeside?? Dér har jeg jo adgang!

Det er ikke helt de samme der ligger begge steder, men sender dig lige en pb med koden hertil

Anmeld

9. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Det er ikke helt de samme der ligger begge steder, men sender dig lige en pb med koden hertil

Ok. Tak

Anmeld

9. februar 2010

anna-jonas

Den kode vil jeg da også gerne have.........

Jeg kan ved gud grød, ikke se hvad man får ud af at udgive sig for at være en anden, end man er..............Tjjjjaaaaa............Det skulle da så lige være bob, bob...............Cindy Crawford, eller Elle Mcperson.

Mette

Anmeld

9. februar 2010

Bondepigen

Åh åh, jeg satte osse kode på mine i går, men kan ski da ikke huske koden...

Må lige forsøge mig lidt frem... I herinde må osse gerne få koden til mine albums via PB... hvis det er jeg lige finder ud af koden..... Kan osse være jeg sætter flere billeder på, nu hvor der er kode på..

Anmeld

9. februar 2010

Bondepigen

bondepigen skriver:

Åh åh, jeg satte osse kode på mine i går, men kan ski da ikke huske koden...

Må lige forsøge mig lidt frem... I herinde må osse gerne få koden til mine albums via PB... hvis det er jeg lige finder ud af koden..... Kan osse være jeg sætter flere billeder på, nu hvor der er kode på..

Hihi fandt ud af det, man kan heldigvis selv SE sin kode...pyyyh, jeg er nemlig en klovn til at huske...

Anmeld

9. februar 2010

TbCp

Nå nu opdagede jeg så lige at når man er plusmedlem kan man gøre så kun venner kan se ens billeder. Så ingen grund til kode

Anmeld

10. februar 2010

JustAnotherName

Jeg har netop sat kode på mine ....jeg er heller ikke blevet PLUSmedlem (endnu) ......men I er selvfølgelig velkomne til at få koden og se med!

Og egentlig er det sådan lidt dobbeltkonfekt at sætte kode på, når jeg sikkert vil fortsætte med at vedhæfte billeder af dem i mine indlæg .....der kan de jo også stjæles fra .................

Men jeg VIL nu altså også have lov til at prale, være stolt og vise mine tøser frem!!! Så for nu bliver det lige med kode på mine albums, og stadig fremvisning herinde i de forskellige indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.