Crocs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2008

Mathilde

Hehe jeg synes de er yderst afskyelige:-o Jeg havde i lang tid sagt, at jeg ALDRIG skulle have sådan nogle grimme sko. Men så fik jeg et par i gave af min svigermor og ja....så var der ingen vej udenom.

Men jeg synes faktisk de er rigtig gode at gå i.... Vil så lige tilføje at mine er neongrønne og jeg kunne ikke drømme om at gå ud og handle eller lign med dem på:P

Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

SaNiNa

Mebach skriver:

Hvor mange går i Crocs?

-Synes I de er pæne???

De er garanteret super behagelige at have på, meeen...

Mette - med dumt spørgsmål.

overvejer at købe nogle til arbejde da jeg går rigtig meget... men syntes da heller ikke de er vild kønne men de skulle være rigtig gode...

Anmeld

15. maj 2008

Grynt

Jep, jeg har et par :P De er herre grimme, men rigtige gode at gå i. Købte et par til min mand og selvom hans ansigts udtryk sagde alt måtte han overgive sig alligevel ;) Min dreng på 4½ elsker også sine sko og syntes de er vildt seje ;)

Egentlig syntes jeg der er lidt pædaGOG over dem, men hva, jeg ER jo også pædagog, så det må vel være ok at have dem på på arbejde ;);)

Anmeld

15. maj 2008

Lullaby

Hvor mange går i Crocs?

-Synes I de er pæne???

Jeg har dem til Iza da hun skal have noget nemt at hoppe i men jeg syntes de er rædselsfulde 8( grimme og mærkelige er de. Jeg har aldrig hoppet på den bølge :D

Anmeld

15. maj 2008

Susan1978

Jeg eeeellskkerrr dem.

men nu er jeg også et meget stort behage menneske hvad mine sko angår.

Jeg købte et par i kakifarve men de var for store og dem har kæresten overtaget, så jeg har et par lyseblå.

min datter Ea på 4 elsker sine og hun lever i dem, også i gummistøvlerne.

Jeg vil så modsat sige at alt hvad der er uægte af den slags er tilgændgæld noget være bras, Ea har haft en del og de går i stykker efter få dage, hvor imod de ægte har holdt 1½ år nu.

Den eneste ulempe der er ved dem er at de gir statisk stød, fx når man skal lukke bildøren osv så får man lige et rap over fingrene..

LÆNGE LEVE CROCS.

:D :D :D :D :D :D :D :P

Susan

Anmeld

15. maj 2008

SaNiNa

hvad i hvad de rigtig af dem koster?

Anmeld

15. maj 2008

Bamseboet :D

Mebach skriver:

NEJ, jeg har ikke nogen.
Hvis jeg havde, var det kun til havebrug, men der er de sgu heller ikke meget bevendt, der er jo huller i, så jorden ville komme ind.

Men de ER grimme, helt vildt.
Sorry Crocs lovers, men det er de altså!

den hopper jeg lige på... kan SLET ikke sehvad nogen ser i dem ....

men tilgengæld så har jeg ALTID mine h2o badesandaler på... ååååååh kan ikke leve uden dem :P

Anmeld

15. maj 2008

Balderson

Mebach skriver:

Hvor mange går i Crocs?

-Synes I de er pæne???

Mette - med dumt spørgsmål.

Hej

Ja, det kan jeg hurtig svare på.. Det er et stort fed Nej..

Jeg synes simpelhen de er noget af det grimmeste jeg har set længe..

Så kunne aldrig finde på at købe dem til mig selv eller mine børn...

Mvh

Anmeld

15. maj 2008

A.I.G.

Bamseboet :D skriver:

Mebach skriver:

NEJ, jeg har ikke nogen.
Hvis jeg havde, var det kun til havebrug, men der er de sgu heller ikke meget bevendt, der er jo huller i, så jorden ville komme ind.

men tilgengæld så har jeg ALTID mine h2o badesandaler på... ååååååh kan ikke leve uden dem :P

FNIS ! De er da lige så grimme ;o)

Men bare hverken du eller jeg går ud og handler med vores respektive sko og især ikke med styrthjelm på, så overlever verden vel sagtens.

KH Anette

Anmeld

15. maj 2008

Rasmine

A.I.G. skriver:

Bamseboet :D skriver:

Mebach skriver:

NEJ, jeg har ikke nogen.

FNIS ! De er da lige så grimme ;o)

Men bare hverken du eller jeg går ud og handler med vores respektive sko og især ikke med styrthjelm på, så overlever verden vel sagtens.

KH Anette

He he...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.