Crocs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.956 visninger
31 svar
0 synes godt om
15. maj 2008

Rasmine

Hvor mange går i Crocs?

-Synes I de er pæne???

De er garanteret super behagelige at have på, meeen...

Mette - med dumt spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

Pia.

de er super behagelige - men pæne NEJ, det syntes jeg ikke... til mine børn er de søde og de elsker dem og de er nemme at have på... men mine egne ... hmmm nej pæne er de ikke.. *S*;)

Knus Pia.

Anmeld

15. maj 2008

heaven

Mebach skriver:

Hvor mange går i Crocs?

-Synes I de er pæne???

De er garanteret super behagelige at have på, meeen...

Mette - med dumt spørgsmål.

hehe, er det de der plastik-"træsko" eller hva?

jannie

Anmeld

15. maj 2008

Lise

Hej Mette - sikke et spørgsmål :D

Går DU i Crocs?

Jeg gør ikke - synes de er grimme som...som noget der er meget grimt... Undskyld hvis jeg støder nogle. Går meget lidt op i hvordan andre ser ud og hvad de har på, men jeg vil ikke tage dem på mine fødder...

Googlede dem lige - så man kunne få et par ret neutrale sandaler..sådan lidt badesandalagtigt. Hvis de er så super for fødderne, så kunne jeg godt indfinde mig med sådan et par (Crocs Athens, Flip flop)...synes måske endda de er lidt fede... :$

Modsiger jeg mig selv lidt i dette indlæg?

Lise - Crocs-forvirret

Anmeld

15. maj 2008

Pia.

Lise skriver:

Hej Mette - sikke et spørgsmål :D

Går DU i Crocs?

Jeg gør ikke - synes de er grimme som...som noget der er meget grimt... Undskyld hvis jeg støder nogle. Går meget lidt op i hvordan andre ser ud og hvad de har på, men jeg vil ikke tage dem på mine fødder...

Googlede dem lige - så man kunne få et par ret neutrale sandaler..sådan lidt badesandalagtigt. Hvis de er så super for fødderne, så kunne jeg godt indfinde mig med sådan et par (Crocs Athens, Flip flop)...synes måske endda de er lidt fede... :$

Modsiger jeg mig selv lidt i dette indlæg?

Lise - Crocs-forvirret

griner.... modsiger jeg mig selv lidt *G* hi hi... tjooo en smule... men ved hvad du mener ;)

Anmeld

15. maj 2008

Tullebobs

Jeg må sige, at jeg synes, at der er langt imellem, at der bliver opfundet noget, som er så gyseligt (undskylder på forhånd til de af jer som må være inkarnerede brugere). 'Træ'sko er bare ikke fikst, uanset hvilket materiale de er lavet af, og uanset hvilke pang-farver de måtte komme i.;) De gør altså intet - INTET for et par dameben:)) Ked af det, men der er lidt for meget Hjallerup marked og "jeg er lige sådan lidt praktisk klar til at gå i haven" over dem - især når de forefindes udenfor førnævnte marked og have:P Kh Trine, som da vist lige fik afleveret en ordentlig bunke fordom her - dejligt forløsende... P.S. Har ingen have...:))

Anmeld

15. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jep jeg har nogle til havebrug og Jesse har nogle i dagplejen. Men de er da noget af det grimmeste som findes :P

De er rigtig behagelige at gå med, og nemme at få af og på når man render ind og ud af havedøren ;)

Anmeld

15. maj 2008

Anja

Nej, synes de er vildt grimme.

Har desuden læst, at de ikke er så gode for små fødder, da de ikke har nok støtte i hælen, så jeg ville heller ikke give mine børn dem på.

Anmeld

15. maj 2008

Rasmine

NEJ, jeg har ikke nogen.
Hvis jeg havde, var det kun til havebrug, men der er de sgu heller ikke meget bevendt, der er jo huller i, så korden ville komme ind.
Mille har et par, som hun stikker i, når hun liiige skal ud.

Men de ER grimme, helt vildt.
Sorry Crocs lovers, men det er de altså!

Anmeld

15. maj 2008

A.I.G.

Jep - og jeg elsker dem.

Men jeg viser mig ikke offentligt med dem, da de er supernørdede (også selvom de er ret diskrete i sorte), dog er de fantastiske at have på.

Min datter på 2½ elsker sine. Og bruger dem til at gå til stranden mv. Jeg kæmper en brav kamp med hende da hun selvfølgelig mener hun skal have dem på konstant (nok fordi de er pink ;o) ) Og jeg VIL ikke have hun leger på legeplads og lignende med dem pga. manglende støtte.

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.