2 søde katte mangler hjem....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Chalala85

stumpen-89 skriver:

Hej.. undskylde det lige er et sidespring.. men er du sikker på det ikke er omvendt med kønnene?

Altså hun har selv skrevet hunkat chilly rød.. batman grå hankat så går udfra hun selv har styr på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

stumpen-89

Chalala85 skriver:

Altså hun har selv skrevet hunkat chilly rød.. batman grå hankat så går udfra hun selv har styr på det

Hehe okay.. det er bare, jeg har aldrig set en hunkat, der var rød

Anmeld

9. februar 2010

Chalala85

stumpen-89 skriver:

hehe oki men en gang skal jo være den første

Anmeld

9. februar 2010

stumpen-89

Chalala85 skriver:

hehe oki men en gang skal jo være den første

Ja okay

Anmeld

9. februar 2010

Pia.

stumpen-89 skriver:

Sjovt det studsede jeg også over - har heller aldrig set en rød hunkat... - Det er ikke så tit det sker - lige så vel som tre farvede katte for det meste er hunkatte.

Håber de får en godt nyt hjem... og vil lige tilføje en lille ekstra ting at det er meget svært for katte der kun har været inde at klare sig ude... - årstiden, andre katte og trafikken er jo den rene død for sådan to inde katte...

Anmeld

9. februar 2010

Chalala85

Pia. skriver:

Sjovt det studsede jeg også over - har heller aldrig set en rød hunkat... - Det er ikke så tit det sker - lige så vel som tre farvede katte for det meste er hunkatte.

Håber de får en godt nyt hjem... og vil lige tilføje en lille ekstra ting at det er meget svært for katte der kun har været inde at klare sig ude... - årstiden, andre katte og trafikken er jo den rene død for sådan to inde katte...

Det har du helt ret i.. men det må blive deres nuværende ejer der vælger at træffe den afgørelse

Anmeld

9. februar 2010

stumpen-89

Pia. skriver:

Hehe ja, en 3 farvede hankat er også sjældent

Anmeld

9. februar 2010

stumpen-89

Chalala85 skriver:

Det har du helt ret i.. men det må blive deres nuværende ejer der vælger at træffe den afgørelse

Hehe.. Det er da os ligemeget.. ,

For mig må de være hvilken køn, de har lyst til

Anmeld

9. februar 2010

Chalala85

Slet ingen

Anmeld

10. februar 2010

Chalala85

Hiver den lige frem en sidste gang...........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.