2 søde katte mangler hjem....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Chalala85

Hej tøser...

Jeg har en veninde som mangler et sted til deres to elskede katte. De har fået en lejlighed da de skal have en lille forhåbentlig snart men de må ikke have kattene med

Det drejer sig om en han og en hun. Han hedder Batman og er en rigtig bandit og kælepotte. Hun hedder Chilly og er en rigtig nussetrold. De er ganske alm huskatte som kun har været vant til at være indenfor. De er renlige.

Der følger mad, transport bur. kredseting og legetøj med.

De skal bare have et godt og kærligt hjem, de gives videre samlet da de altid har været sammen

Den røde er Chilly og den grå Batman.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Lullaby

Jeg tog dem gerne hvis jeg måtte have mere end en..

Anmeld

9. februar 2010

Chalala85

MorpåSjælland skriver:

Jeg tog dem gerne hvis jeg måtte have mere end en..

Gjorde vi også men vi må heller ikke have her

Anmeld

9. februar 2010

Honningblomst

Åh, mine unger ville elske sådan et par katte, men jeg ville kun kunne have udekatte...

Anmeld

9. februar 2010

Faith

Uha jeg har osse svært ved at sige nej til sådan noget.... Men har i forvejen 2 hunde og 2 katte, den sidste kat har vi lige hentet på Brande internat. Og så venter jeg tvillinger.... Manden ville ikke blive udpræget lykkelig hvis jeg kom hjem med 2 katte mere.

Anmeld

9. februar 2010

Chalala85

Eva skriver:

Åh, mine unger ville elske sådan et par katte, men jeg ville kun kunne have udekatte...

de kunne måske blive udekatte????

Anmeld

9. februar 2010

Chalala85

smillaluna skriver:

Uha jeg har osse svært ved at sige nej til sådan noget.... Men har i forvejen 2 hunde og 2 katte, den sidste kat har vi lige hentet på Brande internat. Og så venter jeg tvillinger.... Manden ville ikke blive udpræget lykkelig hvis jeg kom hjem med 2 katte mere.

hehe så er det nok bedst at lade vær

Anmeld

9. februar 2010

Honningblomst

Chalala85 skriver:

de kunne måske blive udekatte????

Mange synes jo det er synd for kattene, personligt synes jeg jo det er mere synd dem der kun er inde.. har et isoleret skur og en isoleret kasse de kan bo i, men der er jo desværre ikke samme kontakt til mennesker som endekatte, men tilgengæld kan de tæve naboens kat...

Anmeld

9. februar 2010

Chalala85

Eva skriver:

Mange synes jo det er synd for kattene, personligt synes jeg jo det er mere synd dem der kun er inde.. har et isoleret skur og en isoleret kasse de kan bo i, men der er jo desværre ikke samme kontakt til mennesker som endekatte, men tilgengæld kan de tæve naboens kat...

hehe jeg er nu også mest tilhænger af udekatte.. har mine altid været, de har så også fået lov til at være indenfor.

Men altså hvis du har interesse så vil jeg gerne høre hende om det ville være ok osv

Anmeld

9. februar 2010

stumpen-89

Hej.. undskylde det lige er et sidespring.. men er du sikker på det ikke er omvendt med kønnene?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.