Forældrekøb(bolig)....nogen der ved noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Honningblomst

Når du siger købt en del hvad mener du så? Bankerne ser det ikke som en fordel hvis man ejer en masse men også skylder en masse

Men selvfølgelig, det kræver at dine forældre bliver godkendt som kautionister for dig og at de betaler en reel husleje til dig for at bo der, så du kan betale det lån der vil være i huset.

J

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Happy

Eva skriver:

Jamen, de har jo købt det her hus til mig og så et til min søster, de hviler jo i sig selv de udgifter...så har de et sommerhus og to grunde der er betalt og så skylder de vidst lidt i deres hus tror jeg, men ikke mere end en halv mill, tror jeg...men aner det ikke, det er ikke lige noget de taler med mig om..

Ja så er der ikke andet for end at gå i banken og få dem til at se det efter.

Men som du beskriver det virker det ikke til at være noget problem med de "småpenge" de skylder i det.

Held og lykke med projektet

Anmeld

9. februar 2010

Honningblomst

Happy skriver:

Ja så er der ikke andet for end at gå i banken og få dem til at se det efter.

Men som du beskriver det virker det ikke til at være noget problem med de "småpenge" de skylder i det.

Held og lykke med projektet

Tak for hjælpen...og ja, må da lige have det undersøgt..

Og nej, så meget er det jo ikke de skylder...det var jo som ung man burde have den økonomi de gamle har..

Anmeld

10. februar 2010

Happy

Eva skriver:

Tak for hjælpen...og ja, må da lige have det undersøgt..

Og nej, så meget er det jo ikke de skylder...det var jo som ung man burde have den økonomi de gamle har..

Ja jeg kunne ikke være mere enig, men synes bare jeg har gæld:-)

Men du skal bare være super glad for at du har forældre der har råd til at hjælpe OG har lyst til at hjælpe. Kender mange rige forældre der ikke giver deres børn en disse.

Heldigvis er min far også meget velvillig:-)

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

Happy skriver:

Ja jeg kunne ikke være mere enig, men synes bare jeg har gæld:-)

Men du skal bare være super glad for at du har forældre der har råd til at hjælpe OG har lyst til at hjælpe. Kender mange rige forældre der ikke giver deres børn en disse.

Heldigvis er min far også meget velvillig:-)

Ja, er jeg også...meget taknemmelig også fordi mine bestemt ikke er rige...som malersvend og pædagog kan man vidst ikke kalde sig det, men de vil gerne hjælpe og gør det både på den ene og anden måde..

Dejligt du også har en forælder der hjælper..

Knus Eva og god dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.