det lyder så romantisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Som jeg har skrevet tusind gange før så gav iskold appelsinjuice med friskpresset ingefærsaft om morgenen inden jeg stod ud af sengen mig mit liv tilbage de første måneder... Jeg kunne INTET - var konstant sulten og alt gav mig kvalme indtil det kom op igen i små gylp

Det var det eneste der virkede på mig...

Graviditet er mega opreklameret hvis du spørger mig!!! 2.trimester er fedt nok men resten... Opreklameret... 

Medfølelse herfra

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

oo

Rosa skriver:

Som jeg har skrevet tusind gange før så gav iskold appelsinjuice med friskpresset ingefærsaft om morgenen inden jeg stod ud af sengen mig mit liv tilbage de første måneder... Jeg kunne INTET - var konstant sulten og alt gav mig kvalme indtil det kom op igen i små gylp

Det var det eneste der virkede på mig...

Graviditet er mega opreklameret hvis du spørger mig!!! 2.trimester er fedt nok men resten... Opreklameret... 

Medfølelse herfra

Rosa

appelsinjuice er også det der holder mig kørende lige p.t., men jeg må forsøge med ingefær det kunne jo være det gjorde hele forskellen

lige nu går Søren rundt og har kvalme stakkels, gravide mand

Anmeld

9. februar 2010

businesstigger

Jeg har været væk fra siden nogle dage og så kommer jeg tilbage og læser dette - du er gravid Tjuh hvor er det stort! Kæmpe tillykke! Også med kvalmen selvom den helt klar er sjovere at forestille sig som en mindre bivirkning end den alt overskyggende realitet det kan være.

I min første graviditet havde jeg næsten fra start af rigtig meget kvalme. Jeg havde lige et par timer om morgenen hvor det galt om at være super effektiv fordi jeg resten af dagen blev mere og mere inkapaciteret af kvalmen. Den var virkelig alt overskyggende Jeg prøvede alt muligt. Intet hjalp. Nåede til også at prøve at stikke fingeren i halsen i håbet om at få lov at kaste op så jeg kunne få det bedre.

Det er død irriterende og møg frustrerende. Jeg var så heldig at jeg slap for det efter 4. mnd. En fra min mødregruppe havde det stort set til hun fødte.

Jeg håber for dig at det snart går væk eller i det mindste fortager sig!

Endnu en gang tillykke med graviditeten!

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Jæps!! Helt præcist...

Kvalme, men ha lyst til mad, men ved ikke rigtig lige hvad... Mmm...

MEN - heldigvis er det i en god sags tjeneste...

Anmeld

9. februar 2010

oo

Zafir skriver:

Jæps!! Helt præcist...

Kvalme, men ha lyst til mad, men ved ikke rigtig lige hvad... Mmm...

MEN - heldigvis er det i en god sags tjeneste...

ja! sådan er det...jeg ligger på sofaen og råber "FEEEEEED MEEEEEE!" men når han så kommer med mad, så er det bare

men jeg tænker jo også, at jeg er mega meget gravid og blødningen er helt anderledes idag, der var lidt lyserødt tis i formiddags, men ellers har jeg ikke blødt overhovedet, så det lader umiddelbart til, at det hele begynder at fungerer helt rigtigt derinde

jeg havde det i hvert fald slet ikke sådan her i den første graviditet og der nåede hcg heller ikke over 1000, så det må være dejligt højt (min teststreg er i hvert fald ligeså tydelig som kontrolstregen)

Anmeld

9. februar 2010

Mettemus

Du skrev på et tidspunkt, at du næsten var bange for at tro på, at du virkelig er gravid, og hvad nu hvis det sidder uden for livmoderen igen? Kvalme er et rigtig godt tegn på, at din lille rumpenisse har sat sig godt fast, så du udvikler dejligt mange hormoner! Det er selvfølgelig lettere sagt end gjort, men - vær glad

Anmeld

9. februar 2010

oo

Mettemus skriver:

Du skrev på et tidspunkt, at du næsten var bange for at tro på, at du virkelig er gravid, og hvad nu hvis det sidder uden for livmoderen igen? Kvalme er et rigtig godt tegn på, at din lille rumpenisse har sat sig godt fast, så du udvikler dejligt mange hormoner! Det er selvfølgelig lettere sagt end gjort, men - vær glad

ja, du har helt ret! og jeg er også lykkelig og nu hvor kvalmen har lagt sig igen, kan jeg ikke forstå jeg brokke mig tidligere

vi så heldigvis igår på en scanning at den sidder helt rigtigt inde i livmoderen, så det har givet meget ro (jeg tudbrølede hele søndagen fordi jeg var sikker på det var det samme om igen). og vi skal se den igen på fredag, så det er rigtigt rart at blive fulgt så tæt!

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

ja! sådan er det...jeg ligger på sofaen og råber "FEEEEEED MEEEEEE!" men når han så kommer med mad, så er det bare

men jeg tænker jo også, at jeg er mega meget gravid og blødningen er helt anderledes idag, der var lidt lyserødt tis i formiddags, men ellers har jeg ikke blødt overhovedet, så det lader umiddelbart til, at det hele begynder at fungerer helt rigtigt derinde

jeg havde det i hvert fald slet ikke sådan her i den første graviditet og der nåede hcg heller ikke over 1000, så det må være dejligt højt (min teststreg er i hvert fald ligeså tydelig som kontrolstregen)

Det er jo helt klart det. Det handler bare om at være rigtig meget gravid... og så må man tage de der ting med!!!...

Håber at de første tolv uger bliver et helvede at kvalme og uro i kroppen, men at du får lov til at NYDE tiden bagefter og blive rigtig rund og tyk...

Jeg er sku allerede blevet tyk og har gået med ventebukser i en uges tid, fordi intet andet er rart og min mave er allerede ved at være rund. Heldigvis ikke så alle mine kollager kommenterer det. Jeg gider nemlig ikke at ALLE skal vide det før efter næste torsdag... Men jeg skjuler det heller ikke. og heldigvis syntes Idun jo at MOR er den smukkeste i verden, så hun kommenterer ikke min nye-erhvervede runde mavse...

Anmeld

9. februar 2010

oo

Zafir skriver:

Det er jo helt klart det. Det handler bare om at være rigtig meget gravid... og så må man tage de der ting med!!!...

Håber at de første tolv uger bliver et helvede at kvalme og uro i kroppen, men at du får lov til at NYDE tiden bagefter og blive rigtig rund og tyk...

Jeg er sku allerede blevet tyk og har gået med ventebukser i en uges tid, fordi intet andet er rart og min mave er allerede ved at være rund. Heldigvis ikke så alle mine kollager kommenterer det. Jeg gider nemlig ikke at ALLE skal vide det før efter næste torsdag... Men jeg skjuler det heller ikke. og heldigvis syntes Idun jo at MOR er den smukkeste i verden, så hun kommenterer ikke min nye-erhvervede runde mavse...

orv, ved hun stadig ikke noget, Idun? er det ikke bare drønsvært at holde det hemmeligt??

ja, det blir dejligt når din nf er overstået og alt er godt - hvilket jeg er SIKKER på det er!!

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

orv, ved hun stadig ikke noget, Idun? er det ikke bare drønsvært at holde det hemmeligt??

ja, det blir dejligt når din nf er overstået og alt er godt - hvilket jeg er SIKKER på det er!!

Nej, hun ved INTET endnu og det SKAL hun heller ikke før efter NF. Jeg kan vireklig ikke have, hvis hun skal blive knust på samme måde som sidst - HVIS - den skulle være gal igen.

Så jo, det er mega svært ikke at fortælle hende, men det andet er sværere... Og jeg vil heller ikke kunne tackle hendes spørgsmål, før jeg ved om den er OK.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.