det lyder så romantisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Joan ( Smallie )

Tjuhl skriver:

morgenerne er okay for mig...det eneste tidspunkt på dagen hvor det faktisk er helt okay...jeg skal vist bare blive bedre til at grovæde om morgenen så det kan holde gennem eftermiddagskvalmen

tark jeg ER lykkelig, det sikkert lyder frygteligt utaknemmeligt at brokke sig over kvalmen

Nej det gør du ikke for det er sku mega ubehagligt. Men mon ikke det holder op igen når du er omkring uge 13 og helt ærlig så vender man sig nok lidt til at man har kvalme. Grunden til du ligger mærke til det nu er fordi det har slået så hårdt og lige på engang.

Forstår godt du/i er lykkelig var selv 1½ år om at lave den første og det er jo slet ingen ting i forhold til jer. Men nr 2 tog kun 2 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Diana...

Ej hvor er det dejligt at høre  alle de dumme tegn for at graviditeten virkelig er der! 

Men øv hvor er det bare træls jeg kastet selv om hele graviditeten og det var bare mega træls. Håber du kan slippe lidt for den igen ;)

Anmeld

9. februar 2010

oo

Joan ( Smallie ) skriver:

Nej det gør du ikke for det er sku mega ubehagligt. Men mon ikke det holder op igen når du er omkring uge 13 og helt ærlig så vender man sig nok lidt til at man har kvalme. Grunden til du ligger mærke til det nu er fordi det har slået så hårdt og lige på engang.

Forstår godt du/i er lykkelig var selv 1½ år om at lave den første og det er jo slet ingen ting i forhold til jer. Men nr 2 tog kun 2 måneder.

ja man blir altså lige vippet af pinden! jeg har lige skåret kartofler til aftensmaden og da jeg lige fik indåndet lugten (hvem skulle ha troet af rå kartofler har en lugt?!) så snørrede halsen sig sammen igen

men jeg er samtidig så SULTEN! sådan helt "jeg kan æde et hus!" sulten

fedt at jeres nummer to gik så stærkt! jeg håber også vi har fået åbnet op for et eller andet derinde nu, så vi bare skyder unger ud for fremtiden

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

Åh og bare rolig det bliver endnu mere romantisk, når man ligner en hvalros, der kommer vraltende prustende og stønnende.

Ej spøg til side, kvalme skal man ikke spøge med, det er forfærdeligt! Jeg er super dårlig til kvalme, smerter kan jeg håndtere men kvalme, så bukker jeg helt under og bliver ultra pylret, så jeg kan kun føle med dig søde...

Jeg håber, at du slipper hurtigt af med kvalmen...

Anmeld

9. februar 2010

oo

Majastina skriver:

Åh og bare rolig det bliver endnu mere romantisk, når man ligner en hvalros, der kommer vraltende prustende og stønnende.

Ej spøg til side, kvalme skal man ikke spøge med, det er forfærdeligt! Jeg er super dårlig til kvalme, smerter kan jeg håndtere men kvalme, så bukker jeg helt under og bliver ultra pylret, så jeg kan kun føle med dig søde...

Jeg håber, at du slipper hurtigt af med kvalmen...

jeg er på samme måde! smerter kan jeg udholde på mystisk vis, men kvalme..nej!

men jeg er også datter af kvinden der holder kvalmen i sig til hun får mylderbæ jep! min mor NÆGTER simpelthen at kaste op!!

Anmeld

9. februar 2010

Miamaja

haha.. tillykke tillykke med al hvad graviditeten indebaerer. jeg taenker bare altid godt jeg slap for det

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

jeg er på samme måde! smerter kan jeg udholde på mystisk vis, men kvalme..nej!

men jeg er også datter af kvinden der holder kvalmen i sig til hun får mylderbæ jep! min mor NÆGTER simpelthen at kaste op!!

Der findes bare heller intet værre.. Puha!!! Men prøv måske at drikke lidt te, noget juice med ingefær i og have lidt kiks stående ved siden af sengen, som du kan spise lidt af mens du ligger ned. Det hjalp for mig.

Anmeld

9. februar 2010

6800

puha kender det alt for godt, hos mig er det bare om formiddagen istedet

Anmeld

9. februar 2010

oo

Majastina skriver:

Der findes bare heller intet værre.. Puha!!! Men prøv måske at drikke lidt te, noget juice med ingefær i og have lidt kiks stående ved siden af sengen, som du kan spise lidt af mens du ligger ned. Det hjalp for mig.

tak for tippet! jeg kender da egentlig godt ingefær tricket og jeg har endda altid noget i køleskabet, så det skal da klart prøves!!

Anmeld

9. februar 2010

mor_sabina

Tjuhl skriver:

med al den graviditetskvalme, ædeflip og ømme bryster, men nu hvor jeg har det er det bare

Søren er så småt begyndt at gå rundt og sukke "du er virkelig gravid!"

den ledeste eftermiddagskvalme + hovedpine er startet, og idag har jeg virkelig mærket den. jeg får det såååå skidt fra omkring klokken 13 til omkring aftensmadstid, hvor ALT mad giver mig frygtelig kvalme. Søren sagde lige at han ville smøre en mad, "fint, du skal bare ikke fortælle mig om den!"..."skaaat, må jeg tage din æggesalat?" "SSSCCCHHH!" adrk! bare at skrive ordet herinde så vender det sig i mig. det hjælper dog at ligge nogle timer i et koldt soveværelse, så det har jeg gjort. så går hovedpinen væk, men madleden fortsætter. jeg kaster heldigvis ikke op endnu, men jeg kan heller ikke rigtig få noget ned

og nu har jeg endda lige bestilt bord på Den Gamle Kro i Odense efter scanningen på fredag - til frokost

Hvor er det al¨tså bare skønt for jer

Men så er det jo også du lovede at jeg måtte høre evt. navne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.