det lyder så romantisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jamen det er fordi jeg gør sådan efter hver sætning jeg afslutter irl....

Det skal folk vist også lige vænne sig til...

Okay jeg er MEGET træt idag!!!! 
Tror bare jeg lukker og slukker 

Det er go' humor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Barbamama

Åh den der lede kvalme.... men ja spis hvis du kan for hvis man bliver sulten bliver kvalmen bare værre. Så små portioner. Jeg syntes det hjalp lidt at tage B6-vitamin om morgenen. Jeg tog to hver morgen, men det er vidst en god ide at spørge sin læge først men det skulle vidst ikke være noget problem.

Anmeld

10. februar 2010

Ni-ko-li-ne

forresten så har "de kloge" jo ikke rigtigt fundet ud at hvorfor man får den kvalme... men de har fundet en sammenhæng mellem kvalmen, og konc. af graviditetshormon....

kvalme er godt

Anmeld

10. februar 2010

Karo

Tjuhl skriver:

med al den graviditetskvalme, ædeflip og ømme bryster, men nu hvor jeg har det er det bare

Søren er så småt begyndt at gå rundt og sukke "du er virkelig gravid!"

den ledeste eftermiddagskvalme + hovedpine er startet, og idag har jeg virkelig mærket den. jeg får det såååå skidt fra omkring klokken 13 til omkring aftensmadstid, hvor ALT mad giver mig frygtelig kvalme. Søren sagde lige at han ville smøre en mad, "fint, du skal bare ikke fortælle mig om den!"..."skaaat, må jeg tage din æggesalat?" "SSSCCCHHH!" adrk! bare at skrive ordet herinde så vender det sig i mig. det hjælper dog at ligge nogle timer i et koldt soveværelse, så det har jeg gjort. så går hovedpinen væk, men madleden fortsætter. jeg kaster heldigvis ikke op endnu, men jeg kan heller ikke rigtig få noget ned

og nu har jeg endda lige bestilt bord på Den Gamle Kro i Odense efter scanningen på fredag - til frokost

Åhhh Trine jeg kender det desværer alt for godt Det er bare så irrerterende men heldigvis har den det med at forsvinde igen omkring 12 - 14 uge.

Jeg kan huske at visse reklamer kunne få min mave til at vende sig. Specielt en fra Mc donalds hvor en burger kom dumpende ned fra toppen

Men samtidig siger de ogaå at kvinder med kvalme har nemmere ved at holde på fosteret end kvinder uden kvalme, så det er jo et rigtgt godt tegn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.