det lyder så romantisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

oo

med al den graviditetskvalme, ædeflip og ømme bryster, men nu hvor jeg har det er det bare

Søren er så småt begyndt at gå rundt og sukke "du er virkelig gravid!"

den ledeste eftermiddagskvalme + hovedpine er startet, og idag har jeg virkelig mærket den. jeg får det såååå skidt fra omkring klokken 13 til omkring aftensmadstid, hvor ALT mad giver mig frygtelig kvalme. Søren sagde lige at han ville smøre en mad, "fint, du skal bare ikke fortælle mig om den!"..."skaaat, må jeg tage din æggesalat?" "SSSCCCHHH!" adrk! bare at skrive ordet herinde så vender det sig i mig. det hjælper dog at ligge nogle timer i et koldt soveværelse, så det har jeg gjort. så går hovedpinen væk, men madleden fortsætter. jeg kaster heldigvis ikke op endnu, men jeg kan heller ikke rigtig få noget ned

og nu har jeg endda lige bestilt bord på Den Gamle Kro i Odense efter scanningen på fredag - til frokost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Ida.

Hehehe velkommen til de gravides verden

Paradoksalt nok så synes jeg, at det der virker bedst på graviditetskvalmen er at få noget i skrutten - hvad som helst; frugt, kiks, ristet brød med smør - whatever - for det der tricker den der graviditetskvalme er blodsukkeret, der spasser ud...og der hjælper mad oftest. Da jeg ventede Lina måtte jeg de første måneder spise et æble, en pære el.lign. INDEN jeg stod ud af sengen om morgenen, det jog den værste kvalme på flugt!

Men altså Trine du er GRAVID!!! Og med alt hvad det indebærer

Anmeld

9. februar 2010

Bondepigen

Ja, det er SKØNT at være gravid...

Ej, det er det jo.... Håber bare du slipper for kvalmen i hvert fald efter de første 12 uger... Jeg synes den værste tid var de første 12 uger, men der sker der jo osse en hel del...

Jeg havde det møgtræls de første 3 mdr, men de næste 3 var alt bare dejligt, og så kom tiden hvor jeg blev mere besværet, og fik halsbrand og ikke sov så godt pga. den kæmpe mave, men havde det da stadig ok ift. at være gravid.

Så altså JEG syntes at de første 12 uger var de værste, så jeg håber osse du går en skøn tid i møde uden kvalme og voldsom træthed...

Anmeld

9. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

med al den graviditetskvalme, ædeflip og ømme bryster, men nu hvor jeg har det er det bare

Søren er så småt begyndt at gå rundt og sukke "du er virkelig gravid!"

den ledeste eftermiddagskvalme + hovedpine er startet, og idag har jeg virkelig mærket den. jeg får det såååå skidt fra omkring klokken 13 til omkring aftensmadstid, hvor ALT mad giver mig frygtelig kvalme. Søren sagde lige at han ville smøre en mad, "fint, du skal bare ikke fortælle mig om den!"..."skaaat, må jeg tage din æggesalat?" "SSSCCCHHH!" adrk! bare at skrive ordet herinde så vender det sig i mig. det hjælper dog at ligge nogle timer i et koldt soveværelse, så det har jeg gjort. så går hovedpinen væk, men madleden fortsætter. jeg kaster heldigvis ikke op endnu, men jeg kan heller ikke rigtig få noget ned

og nu har jeg endda lige bestilt bord på Den Gamle Kro i Odense efter scanningen på fredag - til frokost

du er gravid søde! :0)

husker tydeligt den kvalme! nyd den..... ;0) og spis det du lyster, uden dårlig samvittighed....

Anmeld

9. februar 2010

anna-jonas

Kvalme er godt..........kvalme er godt.........kvalme er godt.............og det er ikke engang løgn. Det er bevist, at de kvinder der har meget kvalme i graviditeten, har størst chance for at gennemføre et svangerskab................Så, Trine..........Kvalmen er din ven!!!

Bare spark mig hårdt over skinnebenet, når vi ses...........jeg tager det ikke fortrydeligt op.

Håber at i når frokost på den gamle kro, inden kl. 13.............hvor kvalmen starter.

Anmeld

9. februar 2010

oo

nu hvor den er væk, så syntes jeg jo slet ikke det var så slemt...men det er det jo!! men Rosa herinde har skrevet at hun drak iskold appelsinjuice med ingefærsaft i og det hjalp, så det må prøves! jeg er i forvejen total afhængig af appelsinjuice (og jeg har siden jeg var barn ellers altid fået virkelig ondt i maven af det).

nu skal jeg snart i seng...halv ti, det er sgu sent for sådan en nygravid som mig

Anmeld

9. februar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

nu hvor den er væk, så syntes jeg jo slet ikke det var så slemt...men det er det jo!! men Rosa herinde har skrevet at hun drak iskold appelsinjuice med ingefærsaft i og det hjalp, så det må prøves! jeg er i forvejen total afhængig af appelsinjuice (og jeg har siden jeg var barn ellers altid fået virkelig ondt i maven af det).

nu skal jeg snart i seng...halv ti, det er sgu sent for sådan en nygravid som mig

Appelsinjuice = en pige .... sige de kloge.... ammer.... eller dem på ammestuerne.... eller.... det har jeg læst øh

nå 50%

Anmeld

9. februar 2010

oo

TbCp skriver:

Appelsinjuice = en pige .... sige de kloge.... ammer.... eller dem på ammestuerne.... eller.... det har jeg læst øh

nå 50%

ih altså Tina, den der ROCK ON dude du har som signatur, den får mig til at læse alle din indlæg med et "WAYNES WORLD EXCELLENT!" som afslutning  

Anmeld

9. februar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

ih altså Tina, den der ROCK ON dude du har som signatur, den får mig til at læse alle din indlæg med et "WAYNES WORLD EXCELLENT!" som afslutning  

Jamen det er fordi jeg gør sådan efter hver sætning jeg afslutter irl....

Det skal folk vist også lige vænne sig til...

Okay jeg er MEGET træt idag!!!! 
Tror bare jeg lukker og slukker 

Anmeld

9. februar 2010

oo

Jamen det er fordi jeg gør sådan efter hver sætning jeg afslutter irl....

Det skal folk vist også lige vænne sig til...

Okay jeg er MEGET træt idag!!!! 
Tror bare jeg lukker og slukker 

I like you!!!! (hvis du virkelig gør det, det ville være MEGA sejt!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.