hjælp jeg er forgiftet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

qp

Skouboe skriver:

Hvis det skyldes fødevarer bør I faktisk kontakte jeres læge...

http://www.ssi.dk/sw1024.asp

Ahh pjat, da ikke hvis der nu allerede er gået 12 timer og de "er ok"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Dictes mor

Mammi ,,, skriver:

Ja det må det være , vi er 6 mennesker der er blevet syge inden for 4 timer   Vi tror det er de frosne hindbær i desserten ,,,  Der har engang været problemer med hindbær fra polen da de skyller dem i deres afløb   Det var hindbær mousse ,, med hundbær fra polen ,, 

Fy for satan... ja undskyld sproget, men det er da for ulækkert.

Anmeld

9. februar 2010

Mira0911

Mammi ,,, skriver:

Eller rettere hele familien er   Mad forgiftning , det startede søndag kl 24 ,, Vi har siddet på potten og kastet op i stride strømme   I morges virkede alt dog bedre , syntes dog det er ligesom om den kommer snigende igen   Det er så¨væmmeligt ,, Nogle der har prøvet det ??  Kan man starte forfra med at kaste op når man ikke gar kastet på i 24 timer ???  Hvor lang tid tager det som regel ,,,

Øv øv... Det er bare så træls at have sådan en omgang... God bedring til jer...

I påsken sidste år, havde vi en omgang, hvor det kom begge veje, hvis vi ikke nåede det ene, måtte det andet ryge udover gulvet...

Vores startede tidligt om morgen, og sluttede samme dag over middag..

Vi var slet ikke i stand til at passe Julie, hende måtte vi få passet ude, indtil vi var ovenpå igen... Dejligt vi var ovenpå samme dag, undvære Julie, det kan jeg slet ikke...

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

Skouboe skriver:

De famøse polske hindbær smitter faktisk med en virus - Norovirus - der giver Roskildesyge...

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Alt_om_hindbaersagen/Baggrund/forside.htm

Shit, det er da godt lige at vide, så man kan holde sig fra dem.

Anmeld

9. februar 2010

Mca<3

Skouboe skriver:

De famøse polske hindbær smitter faktisk med en virus - Norovirus - der giver Roskildesyge...

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Alt_om_hindbaersagen/Baggrund/forside.htm

Så kan det da ikke være deres skyld ,,,   Dem har svigermor da ikke kunnet få fingrene i ,, Det var bare hende der sagde det kunne være dem pga der havde været så mange problemer med frosne hindbær før

Anmeld

9. februar 2010

Mca<3

Majastina skriver:

Fy for satan... ja undskyld sproget, men det er da for ulækkert.

Ja tanken er ulækker , har også besluttet mig for aldrig at spise mere

Anmeld

9. februar 2010

Mca<3

MoarJ skriver:

Øv øv... Det er bare så træls at have sådan en omgang... God bedring til jer...

I påsken sidste år, havde vi en omgang, hvor det kom begge veje, hvis vi ikke nåede det ene, måtte det andet ryge udover gulvet...

Vores startede tidligt om morgen, og sluttede samme dag over middag..

Vi var slet ikke i stand til at passe Julie, hende måtte vi få passet ude, indtil vi var ovenpå igen... Dejligt vi var ovenpå samme dag, undvære Julie, det kan jeg slet ikke...

Uhh det er så hårdt når man har en lille at tage sig af   Troede ikke jeg skulle overleve dagen i går

Anmeld

9. februar 2010

Mira0911

Mammi ,,, skriver:

Uhh det er så hårdt når man har en lille at tage sig af   Troede ikke jeg skulle overleve dagen i går

Ja, og jeg var bare så ked af jeg ikke kunne tage mig af hende... Dejligt vi lige havde nogen længere henne af vejen, der lige kunne passe hende, mens det stod på...

Anmeld

10. februar 2010

Diana...

Søde dig. Der er meget af det i omløbet vi lå med det her hjemme for ikke så lang tide siden dog var det begge veje det ville ud her. 

Manden lå med det i 6 dage og det var det rene vand det kom ud for neden og selv om han kastet op kom der ikke noget op til sidst for der var jo ikke mere. 

Håber i alle er raske igen 

Tanker og kram til jer. 

Anmeld

10. februar 2010

Mutti2

Mammi ,,, skriver:

Eller rettere hele familien er   Mad forgiftning , det startede søndag kl 24 ,, Vi har siddet på potten og kastet op i stride strømme   I morges virkede alt dog bedre , syntes dog det er ligesom om den kommer snigende igen   Det er så¨væmmeligt ,, Nogle der har prøvet det ??  Kan man starte forfra med at kaste op når man ikke gar kastet på i 24 timer ???  Hvor lang tid tager det som regel ,,,

Vi ligger med det samme herhjemme!! Og det smitter vist rimeligt meget!!

Jeg har så i dag været nede at købe noget der hedder Imodium!! Det er håndkøbsmedicin og vil stoppe det i den ene ende!! Hvilket ifølge lægen skulle hjælpe på begge dele!!

Jeg har haft opkast og diarre siden søndag (lillepigen lidt længere), og hver gang vi får det bedre, vender det til det værre

Der er rigtigt mange maveinfektioner i omløb!!

God bedring.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.