hjælp jeg er forgiftet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.859 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Mca<3

Eller rettere hele familien er   Mad forgiftning , det startede søndag kl 24 ,, Vi har siddet på potten og kastet op i stride strømme   I morges virkede alt dog bedre , syntes dog det er ligesom om den kommer snigende igen   Det er så¨væmmeligt ,, Nogle der har prøvet det ??  Kan man starte forfra med at kaste op når man ikke gar kastet på i 24 timer ???  Hvor lang tid tager det som regel ,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

qp

Tager ca 48 timer før det er ude af kroppen

Go bedring... 

Anmeld

9. februar 2010

Mca<3

qp skriver:

Tager ca 48 timer før det er ude af kroppen

Go bedring... 

Årh tak   Det er noget af det værste jeg har prøvet ,, Vil hellere føde en have en omgang af det her ,,,    Når men så må jeg da snart være på safe ground ,, i hvert fald om 12 timer ,,

Anmeld

9. februar 2010

qp

Mammi ,,, skriver:

Årh tak   Det er noget af det værste jeg har prøvet ,, Vil hellere føde en have en omgang af det her ,,,    Når men så må jeg da snart være på safe ground ,, i hvert fald om 12 timer ,,

Ja det er ik sjovt, men det er sådan noget omgangssyge i omløb lige nu og det varer fra 1-2 døgn (hvis det altså ikke ER madforgiftning)!

Jeg har prøvet begge... hehe!

Anmeld

9. februar 2010

Skouboe

Er du sikker på at det er madforgiftning og ikke en virus?

Vi havde roskilde syge herhjemme - lillepigen kastede op og havde diarre i næsten 14 dage, mig i 1½ uge og manden i 2 dage...

Anmeld

9. februar 2010

Mca<3

qp skriver:

Ja det er ik sjovt, men det er sådan noget omgangssyge i omløb lige nu og det varer fra 1-2 døgn (hvis det altså ikke ER madforgiftning)!

Jeg har prøvet begge... hehe!

Jamen vi er 6 mennesker der har spist den samme dessert og er alle blevet syge inden for 4 timer , det må være en forgiftning   Så holder mig til de 48 timer

Anmeld

9. februar 2010

Mca<3

Skouboe skriver:

Er du sikker på at det er madforgiftning og ikke en virus?

Vi havde roskilde syge herhjemme - lillepigen kastede op og havde diarre i næsten 14 dage, mig i 1½ uge og manden i 2 dage...

Ja det må det være , vi er 6 mennesker der er blevet syge inden for 4 timer   Vi tror det er de frosne hindbær i desserten ,,,  Der har engang været problemer med hindbær fra polen da de skyller dem i deres afløb   Det var hindbær mousse ,, med hundbær fra polen ,, 

Anmeld

9. februar 2010

Skouboe

Hvis det skyldes fødevarer bør I faktisk kontakte jeres læge...

http://www.ssi.dk/sw1024.asp

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

puha, det er bare noget af det værste. Jeg havde det engang i en uge, og det var selvfølgelig på en Amerika rundrejse, så måtte udholde det på fly og lange bilture, det var ulideligt!

Det eneste jeg kan sige er, at I skal få en masse væske og pas på kun at spise meget små portioner, og helst bare lige brød og måske revet æble, det kan hjælpe lidt. Men det skal jo bare ud af kroppen, det som har forgiftet jer, så I er nødt til at kaste op og også det der den anden vej, for ellers kommer forgiftningen jo ikke ud.

Hang in there, det er gyseligt, og der er ikke andet at gøre end slappe af og være i nærheden af et toilet.

Anmeld

9. februar 2010

Skouboe

Mammi ,,, skriver:

Ja det må det være , vi er 6 mennesker der er blevet syge inden for 4 timer   Vi tror det er de frosne hindbær i desserten ,,,  Der har engang været problemer med hindbær fra polen da de skyller dem i deres afløb   Det var hindbær mousse ,, med hundbær fra polen ,, 

De famøse polske hindbær smitter faktisk med en virus - Norovirus - der giver Roskildesyge...

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Alt_om_hindbaersagen/Baggrund/forside.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.