argh hvorfor lige malou??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ja her i sidst jeg skrev havde malou grædt hele dagen.. og vagtlægen ville ikke se os.. så vi fik endelig fat på hospitalet hvor hun er knyttet til, og vi skulle bare komme med det samme sagde de... så vi skyndte os der ind, og hun blev bare ved med at skrige, og hun er stadig utrøstlig idag!!! men de mener hun har fået kolik??!!! ... og jeg sdagde så det får man da kun når de er helt baby'er.. men det kunne også godt komme nu, og så gå over om en måned td.. men er da helt ulykkelig.. malou har kolik.. og er ved at blive sindsyg!! hun skriger bare, uden nogen grund.. og hun har bare altid godt kunne lide der var andre folk, og baby'er.. nu kan hun bare slet ikek havde det.. ved ikke om det måske har noget at gøre med hun har været ude for alt det med hjertet.. ved det ikke!!

men puha skulle bare lige ud med det her..

mange knus cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Ranarupta

Åh nej! Stakkels Malou...

Uden at vide noget som helst om det, så har jeg tidligere alligevel hørt lidt fra nogle kolleger.

Den ene fortalte, at hendes lille datter for 18 år siden havde kolik og at hun efter nogle måneder prøvede "alternative" metoder... 
Hendes datter kom til fysioterapeut og blev hevet lidt i. Og efter to behandlinger holdt hun op med at græde.

Den anden kollega har en veninde, hvis søn havde kolik. Han fik zoneterapi og akupunktur. Og det gik også væk. 

Som sagt ved jeg slet ikke noget om det, men ville da lige sige det, hvis det kunne hjælpe...

Karina

Anmeld

9. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ranarupta skriver:

Åh nej! Stakkels Malou...

Uden at vide noget som helst om det, så har jeg tidligere alligevel hørt lidt fra nogle kolleger.

Den ene fortalte, at hendes lille datter for 18 år siden havde kolik og at hun efter nogle måneder prøvede "alternative" metoder... 
Hendes datter kom til fysioterapeut og blev hevet lidt i. Og efter to behandlinger holdt hun op med at græde.

Den anden kollega har en veninde, hvis søn havde kolik. Han fik zoneterapi og akupunktur. Og det gik også væk. 

Som sagt ved jeg slet ikke noget om det, men ville da lige sige det, hvis det kunne hjælpe...

Karina

hej karina

mange tak for dit svar

ja, må lige se, men det lyder da helt vildt, at det gik så hurtigt væk.. men syntes også bare det er helt overvældende, hun har jo været pæn social,v og nu skriger hun bare hele tiden.. og det kom bare lige pludselig.. men tak det hjælper..

knus cile

Anmeld

9. februar 2010

Sees

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Ja her i sidst jeg skrev havde malou grædt hele dagen.. og vagtlægen ville ikke se os.. så vi fik endelig fat på hospitalet hvor hun er knyttet til, og vi skulle bare komme med det samme sagde de... så vi skyndte os der ind, og hun blev bare ved med at skrige, og hun er stadig utrøstlig idag!!! men de mener hun har fået kolik??!!! ... og jeg sdagde så det får man da kun når de er helt baby'er.. men det kunne også godt komme nu, og så gå over om en måned td.. men er da helt ulykkelig.. malou har kolik.. og er ved at blive sindsyg!! hun skriger bare, uden nogen grund.. og hun har bare altid godt kunne lide der var andre folk, og baby'er.. nu kan hun bare slet ikek havde det.. ved ikke om det måske har noget at gøre med hun har været ude for alt det med hjertet.. ved det ikke!!

mange knus cille

Jeg har desværre ikke nogle gode råd, eller noget, jeg vil bare gerne give dig et og sige at jeg håber I alle sammen kommer godt igennem det, og at Malou snart får det bedre

Anmeld

9. februar 2010

Na-Wi

Malou Vilma Nørgaard skriver:

mange knus cille

Hej Cille

Jeg føler med dig.. Det er noget af det hårdeste for forældrene når ens guldklump får kolik (jeg kender alt til det hehe) ..

Anyways jeg fandt mirakel kuren der virkede på William, du skal i en helsekost butik og købe noget pulver fra udos choice.. Det hedder vidst nok infants blend som er beregnet til små babyer

Det er en masse bakterier de har godt af, som på en eller anden måde giver dem ro.. Efter William begyndte at få en halv teske af det om dagen har han ikke skreget siden.. (kun det der er normalt) .. En tur til noget kraniosekral (staves?) er også godt det kan også hjælpe lidt på det ..

Hvis du vil prøve det pulver er mine erfaringer at det er bedst at give det imellem kl 14-16 hvis William får det senere er han helt ustyrlig ..

Jeg synes virkelig det er noget du skal overveje, selvom det er lidt dyrt for et glas (234,-) men det er sq pengene værd..

De bedste hilsner fra Nanna & William

Anmeld

9. februar 2010

TbCp

Øv stakkels lille Malou... hun har da været nok igennem.

Liva havde også kolik, det blev "kureret" ved 3 gange zoneterapi.

Jeg tænker altså lidt om hendes skrigeture ikke kan være en reaktion på alt det hun var igennem med undersøgelser på sygehuset....hun kan jo ikke udtrykke sig på anden måde.

Anmeld

9. februar 2010

Vial

Øv øv øv. Min lillesøster fik en dreng i november, som også fik kolik. Zoneterapi gjorde underværker. Hæftede mig lige ved, at du skriver, at hun græder uden grund - eller hvordan du lige formulerede det. Hvis hun har kolik er det jo fordi, at maven gør rigtig ondt. Med mit kendskab til kolik er man ikke i tvivl om, at det kommer derfra. De vrider sig lidt, laver ansigter osv. Så er der ingen tegn på mavesmerter, tænker jeg at det måske kan være et hardcore tigerspring krydset med et lille indlæggelses-traume? Kan du mærke, hun har ondt? Rigtig meget god bedring, og prøv evt. zoneterapi - der er en mirakelbehandling :-)

Anmeld

9. februar 2010

Barbamama

Kiropraktik er også godt. Hvis jeg var dig ville jeg prøve både det og zoneterapi. Jeg har haft god erfaring med begge dele. Knuuus til dig

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kiropraktik gjorde underværker for både mig og min søster da vi var små - fra den ene dag til den næste var det forsvundet med et lille pres i ryggen...

Jeg føler med dig - det er godt nok ikke sjovt!!!

Anmeld

9. februar 2010

Vial

Kiropraktor hjalp også min lillesøster, da hun var lille og skreg konstant, de troede det var kolik, men det viste sig, at hun havde fået en nerve i klemme i nakken eller ryggen. Det fjernede kiropraktoren ved et let tryg. Troede ikke de hjalp på kolik, som jo er problemer med mave og fordøjelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.