Så har jeg været ved lægen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Tror du får en pige!!! ØV hvor er det altså træls at du skal døje sådan. Kan de så gøre noget ved det, hvis det er mavesår...nu når du er gravid???

Sådan havde jeg det med EMil og han blev en dreng

Måske han har en pige personlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Bondepigen

suanne85 skriver:

Sådan havde jeg det med EMil og han blev en dreng

Måske han har en pige personlighed

Ja, han er jo lidt langhåret...hehe.

Anmeld

9. februar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Ja, han er jo lidt langhåret...hehe.

Hehe ja det er jo det

Anmeld

9. februar 2010

ChatH

Øv har først set dit indlæg nu, men det er da bare noget rigtig møG! Håber godt nok snart de finder uys af hvad der er galt, det er da ikke til at holde ud!

med pigerne havde jeg ingen ting overhoved og denne gang har jeg også haft kvalme on and off, men har dog ikke kastet op. Men jeg spiser også hele tiden, det er helt forfærdeligt! ER SULTEN NON STOP! og så er jeg bare helt pjattet med kød og os og alt sådan noget med proteiner der feder. synes også det virker som om det bliver hårdere denne gang!

Håber snart du er over dit opkast!

rigtig god bedring smukke!

Anmeld

9. februar 2010

anna-jonas

Jamen, Julie dog. Er det så galt fat med dig, søde.................. Jeg håber at du får hjælp, så du ikke har ondt. Har du mange spekulationer???

Det bliver nok en pige............for med Anna havde jeg det ret skidt med kvalme de første 3 mdr.

Kh. Mette

Anmeld

9. februar 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Håber sørme da ikke du har fået mavesår 
Men det ville selvfølgelig være rart nok at vide at det "bare" er det, fremfor at skulle have det sådan for altid uden nogen at kunne finde en diagnose og dermed afhjælpe det.

Jeg tør slet ikke gætte på kønnet.
Jeg har jo selv fået to piger og ikke kastet op i mine graviditeter.
Jeg havde dog kvalme - men kastede ikke op.
Det skete først da jeg blev syg, snottet og fik mange hosteanfald, hvor jeg kvappede og flere gange endte med at kaste op, fordi jeg hostede

Når du når lidt længere hen, og vi kan se mavbilleder, så vil jeg begynde at komme med et gæt ...så har jeg jo fifty fifty chance for at få ret ....hehe.

Håber du snart kan slippe for mavesmerterne ...eller brystsmerterne er det vel egentlig. Ihvertfald at du må blive smertefri, så du bare kan nyde din voksende mave 

Jeg har det lidt bedre idag... Heldigvis...

Jeg håber os på at få en mere tydelig afklaring på mandag. Så der kan blive gjort det er der skal gøres....

Vil os bare gerne kunne nyde det her... Men ja det er lidt svært:(

Anmeld

9. februar 2010

Jules

Anna-jonas skriver:

Jamen, Julie dog. Er det så galt fat med dig, søde.................. Jeg håber at du får hjælp, så du ikke har ondt. Har du mange spekulationer???

Det bliver nok en pige............for med Anna havde jeg det ret skidt med kvalme de første 3 mdr.

Kh. Mette

Ja vi har nok lidt meget om ørene i denne tid... Eller det har vi nok haft alt for længe.... Men nu er vores byggeri da snart færdigt... Så er det da en byrde der er fjernet. Det ser jeg godt nok frem til.

Puh ha... Bare tanken om kvalme i mange uger mere...

Anmeld

9. februar 2010

Jules

Chatarina skriver:

Øv har først set dit indlæg nu, men det er da bare noget rigtig møG! Håber godt nok snart de finder uys af hvad der er galt, det er da ikke til at holde ud!

med pigerne havde jeg ingen ting overhoved og denne gang har jeg også haft kvalme on and off, men har dog ikke kastet op. Men jeg spiser også hele tiden, det er helt forfærdeligt! ER SULTEN NON STOP! og så er jeg bare helt pjattet med kød og os og alt sådan noget med proteiner der feder. synes også det virker som om det bliver hårdere denne gang!

Håber snart du er over dit opkast!

rigtig god bedring smukke!

Mange tak søde...

jeg håber os på lidt afklaring på mandag :) Har skrevet under dit billede igen :)

Anmeld

9. februar 2010

Jules

ka-ri-na skriver:

ej smukke... jeg havde slet ikke fanget at der var noget galt!

han må sgu ikke røntgenfotografere, men MR-scanning skulle der ikke være noget i vejen for... jeg håber dog det kan klares med blodprøver!

god bedring smukke Julie!

Okay. Det var der godt nok en anden der også nævnte. Men det burde han vel foreslå hvis han mener det er nødvendigt. Det håber jeg da han gør!

Hvordan går det med din ryg søde?

Anmeld

9. februar 2010

Jules

bondepigen skriver:

Tænker nu mest i forhold til de sidste to linjer du skriver...

Hihi... Det opfangede jeg godt ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.