Så har jeg været ved lægen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Jules

Ja... Og han ku godt se det så skidt ud...!

Jeg skal have tjekket om jeg har mavesår :( Han ville også gerne have mig røgnetfotograferet... men det ville han fraråde når jeg er gravid.... Sååå....

De gode nyheder er så at jeg havde ret i jeg har termin 1 okt. og jeg har tabt 600 gr og ikke taget på inu da jeg er begyndt at tænke over hvad jeg spiser :)

Jeg har en tid igen på mandag... Så må vi se hvad de blodprøver han har taget siger... Hmmm...

Jeg er SÅ SULTEN hele tiden... Og kastede op igår... Sådan var det slet ikke med Viktor.... Åhr det blir hårdt denne gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Bondepigen

Jules skriver:

Jeg skal have tjekket om jeg har mavesår Han ville også gerne have mig røgnetfotograferet... men det ville han fraråde når jeg er gravid.... Sååå....

De gode nyheder er så at jeg havde ret i jeg har termin 1 okt. og jeg har tabt 600 gr og ikke taget på inu da jeg er begyndt at tænke over hvad jeg spiser

Jeg har en tid igen på mandag... Så må vi se hvad de blodprøver han har taget siger... Hmmm...

Jeg er SÅ SULTEN hele tiden... Og kastede op igår... Sådan var det slet ikke med Viktor.... Åhr det blir hårdt denne gang...

Tror du får en pige!!! ØV hvor er det altså træls at du skal døje sådan. Kan de så gøre noget ved det, hvis det er mavesår...nu når du er gravid???

Anmeld

8. februar 2010

Jules

bondepigen skriver:

Tror du får en pige!!! ØV hvor er det altså træls at du skal døje sådan. Kan de så gøre noget ved det, hvis det er mavesår...nu når du er gravid???

Det kan være det er det der er grunden ;)

Jo mavesår skulle han kunne gøre noget ved... Hmmm ... Blir helt i tvivl om hvad det var han ville med det røgent noget så...

Det må jeg lige få spurgt ham om...

Anmeld

8. februar 2010

JustAnotherName

Håber sørme da ikke du har fået mavesår 
Men det ville selvfølgelig være rart nok at vide at det "bare" er det, fremfor at skulle have det sådan for altid uden nogen at kunne finde en diagnose og dermed afhjælpe det.

Jeg tør slet ikke gætte på kønnet.
Jeg har jo selv fået to piger og ikke kastet op i mine graviditeter.
Jeg havde dog kvalme - men kastede ikke op.
Det skete først da jeg blev syg, snottet og fik mange hosteanfald, hvor jeg kvappede og flere gange endte med at kaste op, fordi jeg hostede

Når du når lidt længere hen, og vi kan se mavbilleder, så vil jeg begynde at komme med et gæt ...så har jeg jo fifty fifty chance for at få ret ....hehe.

Håber du snart kan slippe for mavesmerterne ...eller brystsmerterne er det vel egentlig. Ihvertfald at du må blive smertefri, så du bare kan nyde din voksende mave 

Anmeld

9. februar 2010

TbCp

Jules skriver:

Jeg skal have tjekket om jeg har mavesår Han ville også gerne have mig røgnetfotograferet... men det ville han fraråde når jeg er gravid.... Sååå....

De gode nyheder er så at jeg havde ret i jeg har termin 1 okt. og jeg har tabt 600 gr og ikke taget på inu da jeg er begyndt at tænke over hvad jeg spiser

AJ bliver du bare ved med at have ondt

Åhh hvor er det dog træls, men dejligt at din læge vil få det hele tjekket ordentligt... håber at det er noget som meget hurtigt kan løses!!!

Anmeld

9. februar 2010

Ni-ko-li-ne

ej smukke... jeg havde slet ikke fanget at der var noget galt!

han må sgu ikke røntgenfotografere, men MR-scanning skulle der ikke være noget i vejen for... jeg håber dog det kan klares med blodprøver!

god bedring smukke Julie!

Anmeld

9. februar 2010

Ida.

Åh håber virkelig, at han kan gøre noget for dig, så du kan blive smertefri - for det andet er da ikke til at holde ud!!

Anmeld

9. februar 2010

Bondepigen

Jules skriver:

Det kan være det er det der er grunden

Jo mavesår skulle han kunne gøre noget ved... Hmmm ... Blir helt i tvivl om hvad det var han ville med det røgent noget så...

Det må jeg lige få spurgt ham om...

Tænker nu mest i forhold til de sidste to linjer du skriver...

Anmeld

9. februar 2010

Bondepigen

Jules skriver:

Håber i hvert fald man kan hjælpe dig, så du kan nøjes med alm. graviditets gener....

Anmeld

9. februar 2010

Barbamama

Åh sikke noget.... Jeg håber de kan finde ud af det og hjælpe dig også selvom du er gravid. Der er jo dælme så mange ting man ikke må med sådan en lille bebs i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.