verdens dejligste lille sorte prik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
41 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

oo

Hjem vendt og sidder her og hyler over alle jeres beskeder. hvor er det overvældene med al den støtte jeg har fået fra jer kvinder herinde både hele det sidste år men især i de her dage hvor man bare har det som om der er en stor hånd der drejer en rundt og rundt og rundt hele tiden! SÅ rart, når nu vi har valgt ikke at sige noget til familie og venner endnu

nåh men...vi kom ind på klinikken imorges og Randi, der ellers er naturligt stram i ansigtet, stod bare og smilede til os! så kom vi ind og hun spurgte hvor langt jeg mente jeg var og forklarede, at vi måske ville kunne se en lille lysning i livmoderen, men ikke ret meget mere. nejnej, det er okay, vi HAR set hvordan det IKKE skal se ud. lige med det samme hun fik scanneren ind kunne man se en lille sort prik  og det er "babyen" eller sækken eller noget smart, men babyen er derinde!!

Randi sagde rigtig opstemt "ja, DER er den!" og så sagde Søren meget skeptisk "er du nu også heeeeelt sikker?" og så kørte hun scanneren rundt og sagde "ja, for den er der hele tiden" og så spurgte Søren igen "og den sidder ikke udenfor?" (jeg tror han på det her tidspunkt begyndte at miste forstanden) og Randi sagde "nej, ser her, det der som ligger udenom den er en stor, tyk slimhinde og den fungerer ligesom en dejlig lun luffe og passer på ægget". nåh men jeg kom ned og begyndte at tage tøj på og så var Randi rigtig vittig og sagde "ja ja, man skal bare true med IVF, så laver du dem selv" og Søren sagde "ja, så tog hun sig sammen!"

Randi sagde så, at hun ville altså ønske tillykke, for med hendes erfaring turde hun godt spå om, at den var der og den var god, så det er SÅ FEDT! blødningen mente hun kom var toppen af skeden, og jeg er da også øm sådan op i skedeindgangen, så det kan sagtens være. jeg kan overhovedet ikke lide at bløde og jeg får dårlige nerver af det - men hvilken gravid gør ikke det???? hun syntes desuden at det var STRÅLENDE med mine ømme bryster , men hellere det end opkast! jeg er bare DØDtræt og MONSTERsulten HELE TIDEN Søren laver bøffer til os i aften, for det eneste jeg kunne tænke på var kød! (og brunede kartofler, men det gik han ikke med til )

nåh men, hun vil gerne følge os lidt endnu og sagde, at hun gerne ville have os ind fredag eftermiddag til endnu en scanning, så det er jo bare fedt! jeg har bar elyst til at sidde og glo på min lille sorte prik dagen lang

da vi kom ud til bilen sagde Søren "jeg er så lykkelig...og bange!"

det er så fantastisk, jeg kan slet ikke rigtig forstå det endnu og jeg blir ved at gå ud på badeværelset og kigge på mine tests og siger i spejlet "du SKAL være mor!" og så står man der og fniser med mig selv som en anden skolepige  jeg har aldrig været så stolt over en selvlavet lille sort prik i hele mit liv

og jeg vil lige sige, at jeg læser ALLE jeres beskeder, men jeg får simpelthen ikke svaret på hver enkelt, men de er SÅ værdsat herhjemme!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

ChatH

NÅRH altså, nu tuder jeg også!! Hvor er det bare et mirakel!!

er så glade på jeres vegne, for satan da det er bare mega stort!!!

Rigtig god aften mor og far!

Kæmpe kram Chatarina

Anmeld

8. februar 2010

TbCp

HUHUHUUUUUULKKKK

Det er simpelthen så fantastisk Trine!!!!

Anmeld

8. februar 2010

Vingummien

det er bare så dejlig. En lille bebs

Anmeld

8. februar 2010

Milka

trine, dit dejlige gravide væsen, DET ER NU DET SKER!!! du skal være mor! det er sikkert slet ikke gået op for dig endnu

Anmeld

8. februar 2010

oo

Milka skriver:

trine, dit dejlige gravide væsen, DET ER NU DET SKER!!! du skal være mor! det er sikkert slet ikke gået op for dig endnu

overhovedet ikke!  

Søren har lige fået rigtig dårlig samvittighed, fordi han kom i tanker om, at han fik mig til at skovle sne den anden dag i hele indkørslens og jeg var jo GRAVID!...jeg kan godt mærke at jeg kommer til at malke ham lidt på den front, han er meget meget villig til at være den perfekte husbond og kommende far og så sidder jeg her i sofaen og kommanderer rundt med ham

Anmeld

8. februar 2010

Milka

Tjuhl skriver:

overhovedet ikke!  

Søren har lige fået rigtig dårlig samvittighed, fordi han kom i tanker om, at han fik mig til at skovle sne den anden dag i hele indkørslens og jeg var jo GRAVID!...jeg kan godt mærke at jeg kommer til at malke ham lidt på den front, han er meget meget villig til at være den perfekte husbond og kommende far og så sidder jeg her i sofaen og kommanderer rundt med ham

graviditet er selvforkælelsens tid, så kommandér du bare løs – det er jo ligesom dig der laver alt det vigtige arbejde

Anmeld

8. februar 2010

Dictes mor

Det er bare så stort det her! Det er helt fantastisk....

Og husk at nyd, at du kan kommandere rundt med ham så længe som muligt, for den hopper Per desværre ikke på længere...

Og endnu en gang stort stort tillykke!

Anmeld

8. februar 2010

grinbidderen

nej hvor er det bare så dejligt for jer at det endelig er lykkedes jer at blive gravide med jeres baby.. stort tillykke og at du kunne blive tjekket så hurtig er bare så godt at både du og den lille har det super godt.. så kommer der et setember/oktober barn til do og søren..

Glæder mig til at følge din graviditet og maven og se billeder af det lille vidunder, som får en fantasktisk mor og far..

Knus Gitte

Anmeld

8. februar 2010

Barbamama

JuhuuuuuuJeg har tænkt på dig hele dagen!!!!! Og der blev krydset fingre mellem 11 og 11.30 just in case I kom ind tidligere. ha ha ha. Hvor er det altså bare DEJLIGT for jer!!!!!! TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE Ja jeg kan godt huske det der med man kigger sig selv i spejlet og siger højt: Du skal være mor!!!! Hi hi. Jeg kan stadig tage mig selv i at få en hammer i hovedet og tænke: Jeg er MOR!!! Jeg har ET BARN!!!! Det er så vildt!!!! Uhhhh jeg er bare happy happy happy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.