Valentinsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

Lærke & Lucas

Frederic's moar skriver:

Vi plejer ikke at gøre så meget ud af det, men i år tror jeg vi skal hygge.. Da jeg fra på onsdag går sygmeldt i 4 uger...

Jeg har købt en fed lyserød bluse hvorpå der står noget sødt om valentin ( har glemt den i min svigerindes barnevogn, da vi var shoppetur) Så kan ikke helt huske hvad der står, men mindes det var noget alla; vil du være min valentin... (uden at være sikker)Og der er et kæmpe sødt ansigt med nogle store bedende øjne og en rose på ryggen...

Dertil har jeg købt et par fede leegins i nogle hidsige spraglede farver der passer til blusen - som skal klippes i stykker så det passer ovenpå gips'en. (skal på operations bord på onsdag, derefter 4 uger i gips) 

Det lyder til og blive en rigtig hygge aften, trods gibsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Lærke 2009 skriver:

Det lyder til og blive en rigtig hygge aften, trods gibsen.

Manden ved intet om blusen, så det skal være en sjov overaskelse.

Måske vi tager ud at spise alle 3, men der er nok overfyldt den dag - alle steder og Frederic har svært nok i forvejen med at koncentrere sig om maden....

Så vi laver nok god mad herhjemme, selvom det tager lang tid at skrælle kartofler med arm i gips. Hvor der er vilje er der vej.

Anmeld

8. februar 2010

Lærke & Lucas

Frederic's moar skriver:

Manden ved intet om blusen, så det skal være en sjov overaskelse.

Måske vi tager ud at spise alle 3, men der er nok overfyldt den dag - alle steder og Frederic har svært nok i forvejen med at koncentrere sig om maden....

Så vi laver nok god mad herhjemme, selvom det tager lang tid at skrælle kartofler med arm i gips. Hvor der er vilje er der vej.

Var det ikke benet du skulle have i gips, eller har jeg bare misforstået din besked

Anmeld

8. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Lærke 2009 skriver:

Var det ikke benet du skulle have i gips, eller har jeg bare misforstået din besked

... tror ikke jeg har sagt endnu hvor gipsen kommer. Men skal have skåret tommeltot'en op nogle steder, Kan ikke åbne en liter mælk med skruelåg - tage bukser på - knappe prinsens skjorter osv uden den hopper ud. En 2 år gammel arbejds skade der bliver være og være, fordi de fejl vurderet det dengang, er der intet at rede. så den går ud af led og knogle mod knogle...

Anmeld

8. februar 2010

Lærke & Lucas

Frederic's moar skriver:

... tror ikke jeg har sagt endnu hvor gipsen kommer. Men skal have skåret tommeltot'en op nogle steder, Kan ikke åbne en liter mælk med skruelåg - tage bukser på - knappe prinsens skjorter osv uden den hopper ud. En 2 år gammel arbejds skade der bliver være og være, fordi de fejl vurderet det dengang, er der intet at rede. så den går ud af led og knogle mod knogle...

Det lyder ikke så rart, men godt at de kan gøre noget ved det. for det går godt og du ikke har for mange smerter bagefter.

Anmeld

8. februar 2010

MORJESPERSEN

her har manden fødselsdag den dag, så vi fejer fødselsdag.men vi har aftalt i år at gå i biffen d.25 feb og se en film og få pigerne passet med overnatning

Anmeld

8. februar 2010

Lærke & Lucas

MORJESPERSEN skriver:

her har manden fødselsdag den dag, så vi fejer fødselsdag.men vi har aftalt i år at gå i biffen d.25 feb og se en film og få pigerne passet med overnatning

Der er jo hellere ingen der siger man skal gøre det den 14. Jeg ville blive lige så glad hvis jeg fik blomster en anden dag.
Men det bliver da også lidt skønt at få ungerne afsat og få lidt alenetid.

Anmeld

8. februar 2010

TbCp

Valentins dag er som en hvilken som helst anden dag for os.

Til gengæld har vi års dag d. 17. feb. så der skal vi da nok hygge lidt ekstra

Anmeld

8. februar 2010

Diana...

Her gør vi ikke så meget men jeg har nu tænkt mig og overraske ham lidt i år ;)

Anmeld

8. februar 2010

Maddox

Uhh.. jeg elsker jo de her dage, hvor der er en undskyldning for at forkæle sin kæreste lidt ekstra.. 

Så i år hvor valentinsdag falder på en søndag, har jeg planlagt at jeg vil overraske kæresten med en lækker brunch.. Uhmm! Og så har jeg tænkt mig, at han skal have en lille gave også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.