Valentinsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Lærke & Lucas

Ja mit spørgsmål er så, gør i noget ud af valentinsdag og hvad gør i for jeres kæreste/mand? Køber i gaver til hinanden?
Vi har aldrig rigtig gjort noget ud af det, andet end en lille gave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Lone Jakobsen

åh her er valentinsdag bare helt speciel. vi havde vores første date på valentinsdag for 3 år siden....og blev gift sidste år på samme dag....så vi skal fejre den i år med en hygge middag med børnene....en masse romantisk pynt, og så har vi bestilt et weekend ophold weekenden efter, hvor vi kun har mindstemand hjemme men vi skiller os naturligvis ud fra mængden

Anmeld

8. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa!

Herhjemme gør vi ikke så meget ud af den dag, vi syntes ikke der bør være en bestemt dag til at vise at vi er forelskede og elsker hinanden....

Jeg vil ligeså gerne have en gave eller en buket blomster en hver anden dag, fordi han lige syntes, og ikke fordi at en dato bestemmer det....

Jeg har dog overvejet at min dejlige mand skal have en lille ting på dagen alligevel!

Anmeld

8. februar 2010

Corn

Jeg er totalt romantik-forladt, og bryder mig ikke om blomster og nus og den slags... Så hvis han køber blomster, så er det til ham selv...

Så for os er den 14. februar i år tilfældigvis den dag, fastelavn ligger

Anmeld

8. februar 2010

Mira0911

Vi gør ikke noget ud af Valentins dag... Det siger os ikke noget.. Så den dag springer vi let og elegant over... :)

Anmeld

8. februar 2010

Lærke & Lucas

Vi plejer nu heller ikke lave noget særligt ud af den dag, det er jo en dag som alle andre. Men tænkte hvois han nu skulle have en lille gave, hvad kunne det så være, er helt tom for ideér lige nu.

Anmeld

8. februar 2010

Stumpen

Nada og niks..

Anmeld

8. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi plejer ikke at gøre så meget ud af det, men i år tror jeg vi skal hygge.. Da jeg fra på onsdag går sygmeldt i 4 uger...

Jeg har købt en fed lyserød bluse hvorpå der står noget sødt om valentin ( har glemt den i min svigerindes barnevogn, da vi var shoppetur) Så kan ikke helt huske hvad der står, men mindes det var noget alla; vil du være min valentin... (uden at være sikker)Og der er et kæmpe sødt ansigt med nogle store bedende øjne og en rose på ryggen...

Dertil har jeg købt et par fede leegins i nogle hidsige spraglede farver der passer til blusen - som skal klippes i stykker så det passer ovenpå gips'en. (skal på operations bord på onsdag, derefter 4 uger i gips) 

Anmeld

8. februar 2010

MTS

Vi plejer heller ikke lave noget ud af den dagen, men nok mest fordi vi glemmer det. Men i år hade jeg også tænkt mig at købe en lille gave til kæresten. Men jeg aner nu heller ikke hvad det skal være.

Anmeld

8. februar 2010

SaNiNa

Nej vi gør ikke noget ud af den 14 febura andet end det er min søsteres fødselsdag så hun skal jo fejres.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.