eiihh av altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

ChatH

Jeg er fuldtidssygemeldt, da jeg arbejder som dagplejemor og ikke kan gå på deltid, men jo man kan godt træne det lidt, men hvis man har et fysisk hårdt arbejde som børn, ældre, sundhedssektoren butik med mere er det svært at skåne sig selv som der er behov forHåber det bedste for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

NoName

Tak for det Chatarina, jeg håber også selv det bedste...

F.eks at det er noget helt helt andet som øhh, ja måske en nerve der sidder godt i klemme.

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

noname skriver:

Hmm Anne85, de ting du beskriver gør jeg allerede og jeg er allerede deltidssygemeldt 10 timer om ugen, men det er pga møg-kvalme...

Det tegner ikke godt... Nå, jeg må prøve ikka at male fanden på væggen før jeg har snakket med lægen på onsdag...

Jeg burde nok også fuldtidssygemeldes... Men jeg ville blive SKØR i hovedet hvis jeg skulle gå herhjemme og trille tommelfingre indtil lillesøster kommer! Heldigvis har jeg verdens bedste chef, så jeg har hundrede procent selv lavet min arbejdsplan... Har gennemsnitligt 18,5 timer i ugen... Som regel delt ud på 3 dage a ca 6 timer eller 4 dage a 4,5 timer... Så har jeg tid til at slappe lidt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.