eiihh av altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

NoName

Først var/er det kvalme (den er dog langsomt på retur)

Så var det et f**dens ømt haleben.

Men nu har det flyttet sig fra halebenet til venstre hofte/balde... Jeg er blevet sådan lidt halt, og ind i mellem er det som om at hofte leddet ligesom "låser" og jeg får et jag igennem benet og op i ryggen. Til at starte med var det "kun" når jeg løftede noget på arbejdet. Men nu kommer det selvom jeg bare går rundt ja, som man nu gør.

Tror i det er pomfritten der på en måde hviler på hoften ligesom den hvilede på mit haleben???

NoName 15+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Enayia

Det kan snildt være Jeg syntes også jeg mærker det sidder dernede indimellem, så kan man vralte rundt som en and

Andre gange gør det egentlig også ret ondt, men tror nu helt bestemt mange oplever det

Anmeld

7. februar 2010

NoName

Altså når man har en stor mavse at slæbe rundt på synes jeg det er ok at vralte som en and, det skal man jo, og mavsen er tung... men jeg er kun 15+4 og har ingen mavse endnu så synes det er alt for tidligt.

NoName

Anmeld

7. februar 2010

Enayia

Ja det kan jeg godt se, du må undskylde det bed jeg slet ikke mærke i. Men i starten havde jeg nu også frygtelig ondt i halen, men jeg kan selfølgelig ikke svare på hvorfor det går den vej op. Isåfald ville jeg nok mest anbefale at spørge lægen så, han/hun ved det helt sikkert meget bedre.

Anmeld

8. februar 2010

NoName

Jeg ringede til lægen i morges, han snakkede om at jeg skal henvises til en fysioterapeut til kontrol for begyndende bækkenløsning... Æv bæv...

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

Det lyder meget som bækkenløsning Mit bækken gør det samme med at "låse" sig fast

Anmeld

8. februar 2010

ChatH

Lyder helt klart som bækkenløsning. Jeg er selv sygemeldt allerede nu pga bækkenløsning. du skal virkelig passe på med det, det er bare ikke sjovt. men tvillingerne var det i uge 17 og nu var det allerede i uge 10. pas på dig selv!

Anmeld

8. februar 2010

NoName

Kan man ikke gøre noget for at forhindre det???

nogle øvelser af en slags???

Er i blevet fuldtidssygemeldt eller er i på deltid???

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

Altså der er jo rigtig mange ting man kan gøre for ikke ar forværre det mere end højst nødvendigt....ikke sidde med benene over kors, ikke bære for meget, ikke støvsuge, vaske gulv og lignende, tage små bitte skridt når du går, undgå trappegang, plastic pose på sædet i bilen osv osv... Men i sidste ende er det vigtigste RO og hvile... Så jeg er deltids sygemeldt

Anmeld

8. februar 2010

NoName

Hmm Anne85, de ting du beskriver gør jeg allerede og jeg er allerede deltidssygemeldt 10 timer om ugen, men det er pga møg-kvalme...

Det tegner ikke godt... Nå, jeg må prøve ikka at male fanden på væggen før jeg har snakket med lægen på onsdag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.