Øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Bondepigen

suanne85 skriver:

Så skal jeg til lægen idag og snakke om henvisning til børneklinikken her i Randers. Snakkede med dem og de syntes det var en god ide hvis jeg gjorde det sådan som han havde det.

Ja, det er en god idé. Håber de finder ud af noget som kan hjælpe godt på lillemanden, for det er da synd, at han skal have det sådan.

Der må da være noget der virker mere effektivt....??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Ja, det er en god idé. Håber de finder ud af noget som kan hjælpe godt på lillemanden, for det er da synd, at han skal have det sådan.

Der må da være noget der virker mere effektivt....??

Ja vil jeg også håbe. MEn var 6-8 ugers vente tid ved dem lige nu Men alt efter hvad lægen skrev kunne han måske komme til hurtigere.

Men spændende om min læge vil give os en, han er så højt udd at ahn tror han kan alt selv. Men hende fra klinikken vidste hvem han var og lød til det ikke skulle blive et problem.

Anmeld

9. februar 2010

Bondepigen

suanne85 skriver:

Ja vil jeg også håbe. MEn var 6-8 ugers vente tid ved dem lige nu Men alt efter hvad lægen skrev kunne han måske komme til hurtigere.

Men spændende om min læge vil give os en, han er så højt udd at ahn tror han kan alt selv. Men hende fra klinikken vidste hvem han var og lød til det ikke skulle blive et problem.

Ok, ja vi havde osse en tid langt ude i fremtiden til Emma (pga. blod og hård afføring), men så var det at der skete det med mega meget blod i bleen igen, så vi tog til vagtlægen og de mente bare vi skulle derud akut...

Så jeg tror osse han kan komme til før, hvis det er ret slemt, for det er jo ikke til at holde det ud at have det sådan....

Anmeld

9. februar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Ok, ja vi havde osse en tid langt ude i fremtiden til Emma (pga. blod og hård afføring), men så var det at der skete det med mega meget blod i bleen igen, så vi tog til vagtlægen og de mente bare vi skulle derud akut...

Så jeg tror osse han kan komme til før, hvis det er ret slemt, for det er jo ikke til at holde det ud at have det sådan....

NEj det er nemlig rigtigt

Anmeld

9. februar 2010

Vinker

Det gør mig bare så ondt at høre at Emil er så hårdt ramt  Stakkels stakkels lille dreng. Han har godt nok været meget igennem allerede så synes godt det må få en ende!!!

Er spændt på at høre hvad lægen siger i dag!!!

Rigtig god bedring Emil. Tænker meget på dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.