Pyh den bekymring er vist ganske normal, når de er i maven kan vi beskydte dem - men når de kommer forsvinder den sikkerhed.
Frederic røg akut på operations bord en søndag nat, små 2 timer efter vi var ankommet til børne afd lagde vi ham selv på 'bordet' og så ham 5½ time senere. Der var han 5 uger gammel og igen da han var 9 uger, så den frygt sider også, meget dybt her.
Han var også en gylper, så da han sov ude var baby alarmen helt nede ved hans hoved, så jeg kunne høre hvis han var ved at blive kvalt.
Han har altid haft et godt sove hjerte og kan nemt tage 12-14 hver nat, når kl er over 7 og han stadig ikke har givet lyd, begynder jeg selv at gå en anelse i panik - tænk nu hvis jeg går derind og så han har været 'borte' i flere timer. Der går som regl 10 min og så kan jeg høre i baby alarm at han nusser rundt inden i sengen. Men tænker tit, vågn nu - bare lidt, så jeg har vished for du stadig er her og jeg har en undskylding for at komme ind til dig.
Så angsten for at miste sider også dybt her, ikke sygeligt efter min mening. Men tror det er helt normalt....
Anmeld