Er lige kommet hjem fra noget dagplejens dag...og må sige jeg blev lidt rystet og irriteret over det de serverede for små børn(den ældste er lige blevet to år.)
Der var LIDT frugt og så ellers to kager. Den ene giftgrøn og den anden en købekage med VINGUMMIER og M & Ms. Det værste slik fyldt med tilsætningsstoffer.
Konrad havde fået det og han kan ikke tåle farvestoffer og udover det, så giver jeg ikke mine unger den slags slik og det mener jeg at jeg som forældre kan og SKAL bestemme.
Der er en kostpolitik i dp ved jeg og der må der IKKE serveres slik osv....men hvorfor bliver det så bare gjort og børnene får det INDEN jeg kommer og så selv ville kunne bestemme hvad han fik.
Sådan noget gør mig virkelig gal, og er med til at jeg ikke bryder mig om alt ved det dp-system. Jeg vil sgu kunne aflevere mit barn og vide der bliver passet på ham. Nu kan jeg vente udslæt, mavesmerter og påvirket humør fra min lille søn, pga en flok kvinder som åbenbart ikke er deres ansvar voksen.
Ja, undskyld mit sure indlæg, men bliver sgu gal over det.
Spurgte også til kostpolitik og så blev der grinet fjoget og sagt det var en hygge dag...kan man hygge med andet end slik og kager, åbenbart ikke i deres verden????
Nå, men jeg ringer i morgen til kontoret og spørger ind til deres holdning og hører om de overhoved ved det finder sted.
Har I oplevet noget lignende og hvad ville I gøre???
Knus Eva...som er grrr...>(
Anmeld